Fitness Seller

Sticky Jouw ideale lichaam

haha lekker kromme vergelijking. Je ziet er niet hetzelfde uit wanneer je hetzelfde lengte/gewicht/bf hebt als iemand anders.
Bodybuilding is illusie en genetics.

Je meent het:p maar dezelfde stats kan... maar er heel anders uitzien ook. Daarom oogt de een ook groter dan de ander terwijl ze misschien wel dezelfde stats hebben.

Maar ik denk niet dat gregg aan de roids zit...

tuurlijk wel. Als je model of fitness guru bent en je je geld verdient daarmee, waarom zou je dan naturel zijn als je inkomen en succes van je lichaam afhangt. Met AAS kan hij en er beter uitzien (voller, dikkere pomp, vasculairder) en deze betere look met minder moeite vasthouden...

tuurlijk wel. Als je model of fitness guru bent en je je geld verdient daarmee, waarom zou je dan naturel zijn als je inkomen en succes van je lichaam afhangt. Met AAS kan hij en er beter uitzien (voller, dikkere pomp, vasculairder) en deze betere look met minder moeite vasthouden...

Deze kerel traint langer dat jij denkt en heeft goede genen. Hij traint 5x in de week in de gym en dan heb ik het nog niet eens over de hoeveelheid cardio hij doet. Op de meeste foto's ziet hij er groter uit dan dat hij in werkelijkheid is. Om nou alles op aas af te schuiven...ik zeg niet dat hij niet gebruikt, zou best kunnen maar zon fysiek kan je ook bereiken zonder AAS.

Deze kerel traint langer dat jij denkt en heeft goede genen. Hij traint 5x in de week in de gym en dan heb ik het nog niet eens over de hoeveelheid cardio hij doet. Op de meeste foto's ziet hij er groter uit dan dat hij in werkelijkheid is. Om nou alles op aas af te schuiven...ik zeg niet dat hij niet gebruikt, zou best kunnen maar zon fysiek kan je ook bereiken zonder AAS.

Natuurlijk , dat bedoelt hij ook maar het is veel moeilijker om zoveel spiermassa vast te houden bij een heel laag vetpercentage. Veel mensen kuren voor veel minder.

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

• Topic Starter Topic Starter
  • #6.926
als naturel moet je kiezen tussen droog of buff :P

Dit vind ik nou een goede opmerking.

---------- Toegevoegd om 10:37 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 10:32 ----------

sommige stellen zich zelf wel hele hoge doelen, het kan natuurlijk maar ik denk wel dat het belangrijk is om realistisch te blijven.

yep

---------- Toegevoegd om 10:40 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 10:37 ----------

In het begin groeit men hard en denkt iedereen dat ie binnen no time Arnold is...

wat een wijshied lees ik vandaag allemaal

---------- Toegevoegd om 10:43 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 10:40 ----------

Denk dat 5 jaar wel een haalbare tijd is voor dit fysiek. Snap niet waarom dit lachwekkend is :)

Hij is 1.76 en weegt waarshcijnlijk tegen de 90 kg aan met een zeer laag vetpercentage. Dat haal je niet zomaar even.

Vin Diesel like

Jaren 70 & 80 fysieken vind ik echt geweldig!

frank-zane.jpg

And still looking good! :cool:

Perfectie.

mirin'

Is niet bepaald een lichaam om naar te streven imo...

Laatst bewerkt:
Terug
Naar boven