- Waardering
- 12.551
Nee hoor piem, ben dik tevreden met mijn eigen guns.
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Inderdaad gewoon een beginners fysiek als je er zo nog niet uitzie na 3 jaar training heb je niets in de sportschool te zoeken.
Kom je wel eens in een sportschool? 99% van de mensen ziet er minder uit dan hij, ook die jaren trainen.
Spreek voor jezelf harnak ik sta op 8% bij 115 kg dus...
is echt geen slecht fysiek van die gozer op de vorige pagina, voor een natural een mooi en haalbaar streven.
Nja, als dat je ideale lichaam is heb je niks te zoeken op een mega hardcore BB-forum als dit.
J/k ieder z'n ding.

jahoor streef jij maar lekker naar zo'n plofkop strongman![]()
Dus Harnak denk dat we redelijk op een lijn liggen alleen heb je volgens mij een beetje anti aas haat in je zitten.
M.v.g.Ironeather
Eigenlijk ben ik niet zo'n anti aas hater. Ik heb respect voor mensen die de keuze maken om aas te gebruiken omdat ze meer willen als het natural mogelijk haalbare. Ik vind het alleen jammer dat 90%? er onverantwoordelijk mee omgaat, daar kan ik me inderdaad gruwelijk aan ergeren. Maar buiten dat absoluut geen haat tegen aas gebruikers ansicht.
Kom je wel eens in een sportschool? 99% van de mensen ziet er minder uit dan hij, ook die jaren trainen.
Ik geef je wel een 1 met die k*t stats
Nog wedstrijd plannen dan?
Waarom denken die juicers dat nou altijd. De reactie van Harnak ging niet over jouw AAS gebruik maar over je retarded opmerking dat zoiets een beginnersfysiek is.
Volgens mij is de realiteit maar moeilijk te bevatten dat het gros wat hier op dit forum zit slechts enkele serieuze trainingsjaren heeft en dergelijke fysieken nog lang niet behaald zijn.