Fitness Seller

Sticky Jouw ideale lichaam

is echt geen slecht fysiek van die gozer op de vorige pagina, voor een natural een mooi en haalbaar streven.

jahoor streef jij maar lekker naar zo'n plofkop strongman :roflol:

Voel je je aangesproken? Ben je zelf zeker ook zon schraal ecto'tje.

Als dat je streef fysiek is moet je lekker op een andere site gaan spammen want dan heb je hier niks te zoeken.

Dus Harnak denk dat we redelijk op een lijn liggen alleen heb je volgens mij een beetje anti aas haat in je zitten.

M.v.g.Ironeather

Waarom denken die juicers dat nou altijd. De reactie van Harnak ging niet over jouw AAS gebruik maar over je retarded opmerking dat zoiets een beginnersfysiek is.

Volgens mij is de realiteit maar moeilijk te bevatten dat het gros wat hier op dit forum zit slechts enkele serieuze trainingsjaren heeft en dergelijke fysieken nog lang niet behaald zijn.

Eigenlijk ben ik niet zo'n anti aas hater. Ik heb respect voor mensen die de keuze maken om aas te gebruiken omdat ze meer willen als het natural mogelijk haalbare. Ik vind het alleen jammer dat 90%? er onverantwoordelijk mee omgaat, daar kan ik me inderdaad gruwelijk aan ergeren. Maar buiten dat absoluut geen haat tegen aas gebruikers ansicht.

Okee op dat punt zijn we dan eens!

---------- Toegevoegd om 17:29 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 17:23 ----------

Kom je wel eens in een sportschool? 99% van de mensen ziet er minder uit dan hij, ook die jaren trainen.

Ik kom inderdaad regelmatig in de sportschool onze gym was de oude rocky gym in roosendaal helaas is die 4 jaar gelden overgenomen door f4f en toen is de golf van uber ectoos ook drastisch toegenomen.
Gelukkig zitten er nog wel genoeg serieuze grote gasten bij ons uit het oude rocky tijdperk.
En kan je in het krachthok gewoon serieus zwaar trainen.
Maar wat ik in de 8 jaar heb gezien bij de vele verschillende sportscholen waar ik heb gezeten ook de hardcore sportscholen,dat er gewoon meer jongens rondlopen die zich zorgen maken over hoe hun haartjes en kleding zitten dan ook daadwerkelijk een serieuze training neer te zetten.
Ik noem ze mieterige ego patsertjes

---------- Toegevoegd om 17:30 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 17:29 ----------

Gaat niet gebeuren heb er lang over nagedacht en heb niets aan de meningen hier op dbb jullie geven veels te snel een hoog cijfer.

Ik geef je wel een 1 met die k*t stats;)

Nog wedstrijd plannen dan?

Ik geef je wel een 1 met die k*t stats;)

Nog wedstrijd plannen dan?

Thnxx voor je sarcasme!

Mssh wel maar ik ben nogal kritisch en ben lang dus wil me frame eerst goed gevult hebben.

---------- Toegevoegd om 18:01 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 17:54 ----------

Waarom denken die juicers dat nou altijd. De reactie van Harnak ging niet over jouw AAS gebruik maar over je retarded opmerking dat zoiets een beginnersfysiek is.

Volgens mij is de realiteit maar moeilijk te bevatten dat het gros wat hier op dit forum zit slechts enkele serieuze trainingsjaren heeft en dergelijke fysieken nog lang niet behaald zijn.

De juicers denken dit omdat ze vaak worden geconfronteerd op hun aas gebruik door veelal natties die zelf nog helemaal niets hebben kunnen bereiken naturel.
Voordat ikzelf begon met juicen trainde ik al jaar naturel en woog 100 kg.

En ik wil ff kwijt dat ik absoluut respect heb voor serieuze krachtsporters die naturel willen blijven,het punt is alleen vaak dat de meeste naturels niet zo serieus zijn als ze beweren.
En dan dus wel aas gebruikers veroordelen.

Maargoed genoeg hierover terug ontopic

Laatst bewerkt:
msdbwx.png

Zou perfect staan met mijn hoofd erop

EDIT: Oh lol dat ben jij zeker

das niet Rick123 lijkt me lol

is joseph rakich zen nieuwe pic

ah jah, had ik moeten zien :D

Mijn armen

index.jpg

Terug
Naar boven