MuscleMeat

Sticky Jouw ideale lichaam

dit is eigenlijk mijn doel en ik vraag me af in hoeveel jaar je dit naturel kunt bereiken...? iemand enig idee?

Naamloos.jpg

Ligt het nu aan zijn houding of is er iets mismaakt aan hem?
Weet niet wat. Maar vind het maar raar hoe hij er op staat :p

geen rug ofzo?

Ligt het nu aan zijn houding of is er iets mismaakt aan hem?
Weet niet wat. Maar vind het maar raar hoe hij er op staat :p

ik weet niet wat jij ziet maar hij staat gewoon met z'n zijkant naar de camera gebogen.

in ieder geval, wat denk jij qua fysiek? moet hij hiervoor strict op zijn voeding letten en hoeveel jaar trainen denk je dat dit is?

ik weet niet wat jij ziet maar hij staat gewoon met z'n zijkant naar de camera gebogen.

in ieder geval, wat denk jij qua fysiek? moet hij hiervoor strict op zijn voeding letten en hoeveel jaar trainen denk je dat dit is?
Wat lul je nu eigenlijk :p
We weten toch niet hoe je er nu uitziet en wat voor aanleg je hebt ..
Qua fysiek is dit echt slecht, slechte borst rug kan ik niet zien en zeer brede taille.
Is niet eens een bodybuilder fysiek maar een van die slechte fitnessers.

Groot en hard, maar voor de rest: wat een gatlelijk fysiek.

die stem...... epic.

fysiek, hondsbrutaal

deze zal wel vaker voorbijkomen:D
[Afbeelding niet meer beschikbaar]
Lou Ferrigno

[Link niet meer beschikbaar]

als vechter vind ik dit wel wat:

[Afbeelding niet meer beschikbaar]
[Link niet meer beschikbaar]

Waar kan ik tekenen?

0112_dw3.jpg

BIG BAD!!!!

daar heb je een punt ;)! als je er op let zie je dat indd duidelijk! is voor dit fysiek een strict voedingsschemanodig, lijkt me niet toch?

Hangt van genen etc af. Ik heb het zelf niet zo voor voedingsschema's. Maar om op dat bf% uit te komen met die massa zal hij wel goed gecut moeten hebben en dat gaat meestal gepaard met een voedingsschema. Maar voor hetzelfde geld zit hij gewoon serieus aan de AAS en dat maakt zo'n fysiek een stuk bereikbaarder.

Ik vind het wel grappig om te lezen dat sommige mensen van dit forum die al een paar kuurtjes achter de rug hebben sommige naturel fysieken zwaar hard afkraken terwijl ze er zelf nog steeds als een ecto bijstaan of als een ontiegelijke vochtbal.

ik vind fotoss die mensen van internet halen niet echt reeel om naar te streven (althans een streefvoorbeeld),een foto is echt een momentopname en vooral bij modellen.veel modellen eten of drinken bijna nix paar dagen voorafgaands van hun shoot.
veel fotos zijn ook nog eens bewerkt

ik zei dat tegen me vriendin en ze geloofde het niet.
ik zei dat de mannen uit de drankreclame van JILLZ in het echt niet zo gespierd zijn als dat ze lijken; ik heb toen op youtube de making of gevonden van de reclame,en daar waren ze idd een stuk minder gespierd en breed en stukken minder definitie.

http://www.youtube.com/watch?v=QNKj9qRUnLU

dat noem ik dus een momentopname
en verder is het voor iedereen verschillend natuurlijk hoelang het zal duren dat fysiek te behalen.

Terug
Naar boven