JimmyNeutron
Competitive Bodybuilder
- Waardering
- 143
- Lengte
- 1m78
- Massa
- 82kg
- Vetpercentage
- 9%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Die is echt nice! Wat zijn ze stats en hoe heet deze kerel?
Hoezo fotoshop? Ik kan dat namelijk niet zo snel zien. Vind het wel raar hoe die blokken naast zijn navel lopen![]()
Say whut?Met dat gewicht istie of heel klein of hij heeft chickenlegs. Gezien het "toevallig" ontbreken van LB-pics vermoed ik het laatste![]()
Say whut?
[Afbeelding niet meer beschikbaar]
Droogheid wordt onderschat denk ik, 85kg en onder de 10% bij een lengte van circa 1m80 is gewoon zeer netjes.
Say whut?
Droogheid wordt onderschat denk ik, 85kg en onder de 10% bij een lengte van circa 1m80 is gewoon zeer netjes.
haha sukkels die gast heeft fotos op bodybuilding.com gepost en daar zeiden ze hetzelfde.
Toen hij een benenfoto plaatste was iedereen overigens meteen stil
u just jelly
hij 90 cm langSay whut?
NiceEn true. Relatie gewicht/spier gaat natuurlijk ook niet op, Tymen's (<70kg) UB ziet er veel zwaarder uit iRL.
Hoezo "sukkels", vind jij niet dat hij er zwaarder uit ziet dan 85kg dan? Hij zou niet de eerste zijn geweest. Vroeg het me gewoon af, thnx voor het antwoord Robetro![]()
.
85kg is baaassss
vind dat echt de ideale gewicht ,afhankelijk van je lengte en bf

daarom zeg ik afhankelijk van je lengte,.10cm korter hoeft niet voor je.10k vvm is beter

als je 1.80 - 1.85 ben en je hebt een gewicht van 85 kilo en een bodyfat van minder dan 10% (zeg 7-8%) dan heb je een heel goed fysiek!
als je 1.80 - 1.85 ben en je hebt een gewicht van 85 kilo en een bodyfat van minder dan 10% (zeg 7-8%) dan heb je een heel goed fysiek!

haha ja die pic bedoelde ik.
Petje af voor wie dit naturel kan behalen... is bijna voor niemand weggelegd