AndroidHealthClinic

Sticky Jouw ideale lichaam

ja iemand tannen kan best

2978026176_50e418506a_z.jpg

:eek::eek:
nice*

Hij heeft wel een crackhoofd zeg.

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

nvm :rolleyes:

Wat is een ideaal gewicht en bf voor 1,91m?

Niet te zeggen, ook te snappen als je logisch nadenkt. Ik ben 1,91m en op fit moment 109kg bij 14%. Mijn armen zijn veel sterker ontwikkeld als mijn borst terwijl ik ze even vaak train. All genetics en proporties, verhoudingen etc

Daar is geen antwoord op mogelijk. Gewicht zegt lang niet alles, twee personen van 100kg kunnen er zeer verschillend uit zien bijvoorbeeld.

Daarnaast, hoe kun je die vraag nou beantwoorden zonder te weten wat je doelen zijn?

Niet te zeggen, ook te snappen als je logisch nadenkt. Ik ben 1,91m en op fit moment 109kg bij 14%. Mijn armen zijn veel sterker ontwikkeld als mijn borst terwijl ik ze even vaak train. All genetics en proporties, verhoudingen etc

Pics?

Daar is geen antwoord op mogelijk. Gewicht zegt lang niet alles, twee personen van 100kg kunnen er zeer verschillend uit zien bijvoorbeeld.

Daarnaast, hoe kun je die vraag nou beantwoorden zonder te weten wat je doelen zijn?

+1, alsof iemands ideale lichaam allen kan worden behaald als de weegschaal een bepaald gewicht aangeeft, gaat toch over hoe het eruit ziet

Dave Tate, Powerlifter :D

ELITEFTS_DAVE.png

Goede biceps-triceps verhouding! :p

rare deur wel. Zo'n hobbel aan de klink is niet courant :roflol:

Terug
Naar boven