XXL Nutrition

Jouw ideale lichaam

  • Topic starter KumaR
  • Startdatum
  • Reacties 30K
  • Weergaven 3M
  • Volgers 1.110

Bezoekers in dit topic

[Afbeelding niet meer beschikbaar]
[Afbeelding niet meer beschikbaar]
[Afbeelding niet meer beschikbaar]
 
mja er zijn zoveel fysieken waarvan ik zeg ,dat wil bereiken, maar ik heb zelf in mn hoofd dat ik over een jaar of 5 toch wel boven de 85 weeg op 8/10%.
 
Hij straalt het niet alleen uit, hij heeft nog eens brute kracht ook. :D En die traps, tja wat moet je daar over zeggen. :cool:
.

santa's slay al is gezien met goldberg? zo niet, dan is het echt een dikke aanrader met wat maten en drank erbij...

ontopic:
[Afbeelding niet meer beschikbaar]
[Afbeelding niet meer beschikbaar]
 
photolg7.jpg

DaveWorldCupJournal.jpg
 
santa's slay al is gezien met goldberg? zo niet, dan is het echt een dikke aanrader met wat maten en drank erbij...

ontopic:
[Afbeelding niet meer beschikbaar]
[Afbeelding niet meer beschikbaar]

nice :thumbs:
 
Waarom zou dat niet kunnen dan? Ik geloof dat als je er 100% voor inzet je zo'n fysiek ook kunt bereiken. Natuurlijk spelen genen ook een rol maar je kan het in ieder geval proberen.

Om dezelfde reden dat je je ook 100% voor het voetballen in kan zetten.. maar dat betekend nog niet dat je net zo goed als zidane wordt.
 
Om dezelfde reden dat je je ook 100% voor het voetballen in kan zetten.. maar dat betekend nog niet dat je net zo goed als zidane wordt.

:thumbs:
 
wat veel mensen vergeten is, je kunt wel zo hard trainen en alles er aan doen, maar genen en bouw spelen ook een grote rol!

Je kunt een persoon wel als doel hebben, maar iedereen heeft een andere bouw, vandaar dat je nooit je doel werkelijk zal bereiken!

ik zou zeggen werk hard, en maak het beste van je eigen lichaam :D

OT: Phil Heath :P

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Greetz
 
@kumaR

Wil jij dan een fysiek netals CroCop hebben?:P Ik vind dat echt geen mooi fysiek al isset wel echt een fokkin sterke gozer:D

On topic:
Ik wil zelf graag zo'n men's health lichaam krijgen. Dus zoiets wat hopla ook wilt:
[Link niet meer beschikbaar]

Zijn fysiek vind ik mooi omdat hij groot is (volle spieren), maar niet opgezwollen als een bodybuilder. De gozer van MuaythayJ hierboven heeft mooie vormen, maar de spieren zijn niet echt vol.

Ik ben niet zo van de lijntjes en streepjes.
 
heb liever een soort van pudzianowski lichaam
of een dolph lundgren body?
 
heb liever een soort van pudzianowski lichaam
of een dolph lundgren body?

Ten eerste, dat zijn 2 vershcillende soroten lichamen. Ten tweede, ook voor jou de vraag: denk je ooit zo'n lichaam te krijgen?
 
Ten eerste, dat zijn 2 vershcillende soroten lichamen. Ten tweede, ook voor jou de vraag: denk je ooit zo'n lichaam te krijgen?


hij geeft alleen zijn mening hoor ,wat zijn ideale lichaam is

dat wil niet zeggen dat hij zelf ook zon lichaam krijgt(wil hebben)
 
Als je dat een 'echte ecto' noemt dan klopt er niet veel van het beeld dat je hebt van echte ecto's. Een echte ecto zou nooit zo breed kunnen worden. Dit is op zijn minst een 'slanke meso' geweest. Mensen noemen tegenwoordig echt alles een ecto. Een echte ecto is iemand die nauwelijks breder kan worden, dunne armpjes en benen, heel snelle stofwisseling en praktisch geen aanleg om onder invloed van aas veel massa te winnen. Als ik alleen al naar zijn polsomtrek kijk weet ik dat het hier niet gaat om een fijne skeletbouw, iets wat een van de belangrijkste kenmerken is van een ecto. Verder wel een superfysiek, maar heel moeilijk te bereiken ;)

Ik heb me heel goed verdiept in somatotypes.

Ik heb al aantal keer uitgelegd dat als je ecto bent, niet persé moeite hebt met aankomen van spiermassa. Alles wat een ecto aankomt is pure kwaliteitsmassa.

Daarnaast schijnt het zo te zijn dat ecto's heel goed op AAS reageren.

Ook al lijkt hij niet op een ecto (fenotype), je somatotype kan je niet veranderen (genotype).

Laat een ecto maar eens 2kg rijst en 2kg vlees per dag eten.. kijken of hij nog moeite heeft met aankomen :D
 
Ik heb me heel goed verdiept in somatotypes.

Ik heb al aantal keer uitgelegd dat als je ecto bent, niet persé moeite hebt met aankomen van spiermassa. Alles wat een ecto aankomt is pure kwaliteitsmassa.

Daarnaast schijnt het zo te zijn dat ecto's heel goed op AAS reageren.

Ook al lijkt hij niet op een ecto (fenotype), je somatotype kan je niet veranderen (genotype).

Laat een ecto maar eens 2kg rijst en 2kg vlees per dag eten.. kijken of hij nog moeite heeft met aankomen :D


d8 't wel, al ben/was ik meer 't type wat Big_T al aangaf een slanke meso
Voorbeeld = Markus !! ( never te halen , nu pas 100kg 12%)

Puur om de uitstraling erbij ,... altijd een Big-smile , down to earth karakter en GIGA GROOT :D
 
Laatst bewerkt:
is gewoon mening zal t nooit worden nee
 
Als je dat een 'echte ecto' noemt dan klopt er niet veel van het beeld dat je hebt van echte ecto's. Een echte ecto zou nooit zo breed kunnen worden. Dit is op zijn minst een 'slanke meso' geweest. Mensen noemen tegenwoordig echt alles een ecto. Een echte ecto is iemand die nauwelijks breder kan worden, dunne armpjes en benen, heel snelle stofwisseling en praktisch geen aanleg om onder invloed van aas veel massa te winnen. Als ik alleen al naar zijn polsomtrek kijk weet ik dat het hier niet gaat om een fijne skeletbouw, iets wat een van de belangrijkste kenmerken is van een ecto. Verder wel een superfysiek, maar heel moeilijk te bereiken ;)



als ik kijk naar zijn polsen, dan was hij ook ecto, toch?
 
Back
Naar boven