MuscleMeat

Sticky Jouw ideale lichaam

ik vind dat je zn polzen niet echt goed kan zien op die foto hoor..
en ook al zie je het wel, dan heeft hun misschien dunne polzen omdat hij zo weinig vet heeft ;) speelt ook een grote rol he

bro, om eerlijk te zijn denk ik niet dat je veel massa (vet in jouw geval) kan aanzetten op je polsen. dunne of dikke pols verhoudingen tav je lichaamsbouw is heeft toch met je genetische aanleg te maken...of zie ik dit verkeerd?

bro, om eerlijk te zijn denk ik niet dat je veel massa (vet in jouw geval) kan aanzetten op je polsen. dunne of dikke pols verhoudingen tav je lichaamsbouw is heeft toch met je genetische aanleg te maken...of zie ik dit verkeerd?

nope zie je niet verkeerd ,... zie je goed , 't is een plaats waar echt pas als je moddervet bent vet op begint te komen :D

Mike_Mentzer.jpg

santa's slay al is gezien met goldberg? zo niet, dan is het echt een dikke aanrader met wat maten en drank erbij...

ontopic:
[Afbeelding niet meer beschikbaar]
Damn die gozer heeft amazing onderrug en onderarmen!:thumbup:
That's what I call deadlifting :)

Omar Deckard of Stefan Havlik or Rob Sager (avatar)

Jamie Eason als vrouw hebben :heart:

dat probeer ik ook te zeggen ;)

frank-zane.jpg

niet extreem veel massa, maar buitengewoon symmetrisch, mijn doel.

Wil worden zoals de man in m`n avatar. Eerder ben ik niet tevreden.

Mariusz pudzianowski of iets vergelijkbaars, ik wil gewoon groot, sterk en niet te vet zijn.Symmetrie of extreem droog onder 10% vet is minder belangrijk.

Monster rug heeft die K*tcher ja.

wat veel mensen vergeten is, je kunt wel zo hard trainen en alles er aan doen, maar genen en bouw spelen ook een grote rol!

Je kunt een persoon wel als doel hebben, maar iedereen heeft een andere bouw, vandaar dat je nooit je doel werkelijk zal bereiken!

ik zou zeggen werk hard, en maak het beste van je eigen lichaam :D

OT: Phil Heath :P

Greetz

Vandaar dus: vergelijkbaar met mijn bouw en verhoudingen:

Reg Park

rp76.jpg

rp163.jpg

rp197.jpg

Terug
Naar boven