Fitness Seller

Sticky Jouw ideale lichaam

Zo'n foto voor een shoot geeft wel vertekend beeld he, ultieme belichting etc en flink opgepompt. Zeer streng dieet laatste 2 dagen om nog wat extra vocht kwijt te raken. Beetje geretoucheerd na de tijd.
Buitenom heeft ie vast ook een hele goede fysiek, maar om zoiets als doel te stellen is beetje onrealistisch, echt een momentopname.

http://vimeo.com/21101004

Is al geen momentopname meer :). Baas iig.

@Waterpoloer, naturel betwijfel ik wel, het kan altijd, ik hoop het ook. Maar als we realistisch zijn is die kans niet zo groot.

naturel wel haalbaar, mits deticated

Die Amerikanen zijn allemaal naturel man.

not srs

Holy Shit ik ben verliefd (nohomo)

Hij is wel naturel geloof ik, heeft tenminste wat (naturel) wedstrijden gedraaid

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

damn nice fysiek if naturel

heb wel moeite om te geloven dat dit natty is.

dat zeker, maar toch stukken indrukwekkender als het naturel is.

---------- Post added do 16 jun 2011 at 00:41 ----------

denk dat hij overigens wel kuurd, maar het moet over een langere periode toch wel haalbaar zijn.

---------- Post added do 16 jun 2011 at 00:42 ----------

beetje een wienand fysiek en die is ook naturel toch? ik zag die wienand laatst lopen in utrecht, die gast is zo ****ing breed!

wie is wienand dan?

Jezus wat een stelletje wijven zeg, zitten ze allemaal die onderbroeken model homofiel te aanbidden alsof die een goed BB fysiek heeft, fl**ker op. :thumbdown: Vanaf nu alleen nog serieuze BB doelen, of willen jullie de reputatie van DBB kapot?

Zoiets dus:

o78rol.jpg

Laatst bewerkt:
wat zijn dat dan voor zieke streepjes? ???

jezus wat een stelletje wijven zeg, zitten ze allemaal die onderbroeken model homofiel te aanbidden alsof die een goed bb fysiek heeft, fl**ker op. :thumbdown: Vanaf nu alleen nog serieuze bb doelen, of willen jullie de reputatie van dbb kapot?

Zoiets dus:

o78rol.jpg

+10000000000

Jezus wat een stelletje wijven zeg, zitten ze allemaal die onderbroeken model homofiel te aanbidden alsof die een goed BB fysiek heeft, fl**ker op. :thumbdown: Vanaf nu alleen nog serieuze BB doelen, of willen jullie de reputatie van DBB kapot?

Zoiets dus:

o78rol.jpg

Het topic noemt dan ook " JOUW ideale lichaam'' mister obvious ;)

[Afbeelding niet meer beschikbaar]
perfect

Zoiets dus:

o78rol.jpg

Het heet hier nog altijd dutch bodybuilding dus met andere woorden mensen die aan hun lichaam bouwen. Wie ben jij om andermans doelen af te kraken. Of je nou 120 kg weegt op 3% of 80 kg op 12% je moet voor beide fysieken trainen als een bodybuilder. Prima fysiek daar niet van.

Terug
Naar boven