XXL Nutrition

Sticky Jouw ideale lichaam

:roflol:

Ik zie echt niemand met zo'n fysiek zelfs maar rondlopen bij ons.

Dan mogen er hier veel mensen naar het fitness forum

Ik hoop dat je een grap maakt

---------- Post added vr 17 jun 2011 at 23:25 ----------

Lijkt me wel een beetje genetics, ken ook wel lui die gewoon een brede chest/schouders hebben en nooit trainen

Brede chest/schouders ok, maar die taille is volgens mij ook redelijk epic. Ik heb de indruk dat mijn taille over het algemeen een stuk breder is gewoon. Meer vierkant iig :p. Nuja genetics dus :(.

:roflol:

Brede chest/schouders ok, maar die taille is volgens mij ook redelijk epic. Ik heb de indruk dat mijn taille over het algemeen een stuk breder is gewoon. Meer vierkant iig :p. Nuja genetics dus :(.

Zijn rug zal ook sowieso een stuk breder zijn waardoor zn middel smaller lijkt.

Op jouw foto is je middel ook vrij smal. Maar is dat wat dikkere stuk je heup of zit daar vet? Want als daar vet zit dan kan je middel sowieso nog smaller worden he.

Zijn rug zal ook sowieso een stuk breder zijn waardoor zn middel smaller lijkt.

Op jouw foto is je middel ook vrij smal. Maar is dat wat dikkere stuk je heup of zit daar vet? Want als daar vet zit dan kan je middel sowieso nog smaller worden he.
Dat zijn denk ik z'n obliques

Zijn idd meer mijn obliques. Niet dat er daar geen vet zit en op zijn bf% zal het idd wel nog een stuk inkrimpen. Maar toch vraag ik me altijd af of er manieren zijn om naar zo'n fysiek toe te werken.

Dan heb ik het bijvoorbeeld op veel schouders trainen en een brede rug? Ik hou mezelf waarschijnlijk voor de gek, genetics are a b*ch :p

Zijn idd meer mijn obliques. Niet dat er daar geen vet zit en op zijn bf% zal het idd wel nog een stuk inkrimpen. Maar toch vraag ik me altijd af of er manieren zijn om naar zo'n fysiek toe te werken.

Dan heb ik het bijvoorbeeld op veel schouders trainen en een brede rug? Ik hou mezelf waarschijnlijk voor de gek, genetics are a b*ch :p

Nee, er zit een kern van waarheid in je uitspraak hoor.

Hollywood acteurs die ze snel buff moeten krijgen laten ze ook meerdere malen per week delts, lats en upper chest trainen. En veel curls voor de biceps uiteraard. Zo krijg je een brede torso, en een relatief smal middel, wat je er veel buffer doet uitzien. Uiteraard opbliques niet gericht trainen als je er aanleg voor hebt om dikke obliques te hebben.

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

EPIC

Zijn dit nu pure genetics? of kan je je op een of andere manier zo trainen? Die schouder taille ratio is gewoon niet normaal iig...

Komt ook door zijn traps, als die zo massive als die van Coleman zouden zijn, kreeg hij een heel ander fysiek :)

rishi+idnani2.jpg

sommige mensen hebben dat nou eenmaal met traps, mijn traps zien er stuk minder epic uit, als bijv mijn trainigs maat, maar ik ben er wel veel sterker mee als hem

mooi fysiek die laaste :) maar als hij de traps spant ziet het er wel anders uit :P

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Komt ook door zijn traps, als die zo massive als die van Coleman zouden zijn, kreeg hij een heel ander fysiek :)

Ik denk eerlijk gezegd niet dat hij er nu "ontspannen" bij staat. Hij duwt z'n lats naar buiten waardoor zijn traps wegvallen.

Ik vind die kerel zijn fysiek nu niet echt wauw. Zijn schouders steken er zo hard uit dat ik dat op niet veel vind trekken. Zijn onderontwikkelde traps benadrukken dat alleen nog maar.

Ik heb heel lang zitten kijken wat ik nou raar/niet mooi vind aan dit fysiek maar ik denk dat ik het inderdaad met je eens ben. Vind een compactere look veel vetter, dan ben je echt zo'n tank.

Tank:
image002.jpg

Geshopt, maar ik hoop wel vergelijkbare buffness te halen. Mn middel is alleen wat breder.
tyler1.jpg

Terug
Naar boven