AndroidHealthClinic

Sticky Jouw ideale lichaam

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Aight, goed speurwerk dan, Clawfinger!

Die Mendez heeft trouwens wel een monstergoeie fysiek zeg, echt geweldig!
Hier Een interview met hem waarin hij claimt "natural" te zijn. Twijfelachtig, maar verder wel interessant.

http://www.fitnessatlantic.com/images/mo15.jpg http://www.fitnessatlantic.com/images/mo13.jpg

Omg....wordt soms serieus ziek van dit soort mensen:roflol: Als je denkt dat dit naturel mogelijk is zou ik maar es gauw stoppen met denken, want dat is ws helemaal niet je sterkste punt.

Gefeliciteerd "The Stranger". Net nieuw op het board en je denkt al de stoere bink te zijn.
Slik een paracetamolletje en duik vroeg onder de veren, dan ben je morgen vast weer beter.

Overduidelijk ook een ex-ecto (dunne polsjes), maar volledig de vorm die ik wil! Chest niet té bruut, subtiele sixpack en deftiggevormde armen...
Mooie fitness fysiek! En ja die chick is lekker ;)

Even snel gegoogled naar een fysiek waar ik graag naar toe wil werken. Ziet er realistisch en haalbaar uit toch? (meer massa mag altijd, vooral iets meer op de benen, maar voor de rest ziet het er proportioneel goed uit)

Stel deze vent is 1m80 welk gewicht en vetpercentage heeft hij dan schat je? Ik schat 5 a 6% bij een kleine 80kg?

df_s_9000T_790-brf.jpg

denk iets hoger, sta zelf ongeveer zo droog, buik nog iets droger als die kerel

een favoriet bij de vrouwtjes, en zeker geen slechte fysiek

Fabien Hauquier

Niet vergeten dat hij 1m90(op 92kg) is, dan lijk je nu eenmaal minder breed op foto, maar in het echt is dat best anders

[afbeelding niet meer beschikbaar]

Overduidelijk ook een ex-ecto (dunne polsjes), maar volledig de vorm die ik wil! Chest niet té bruut, subtiele sixpack en deftiggevormde armen...
Mooie fitness fysiek! En ja die chick is lekker ;)

Mooie fysiek , maar die schoenen ???

een favoriet bij de vrouwtjes, en zeker geen slechte fysiek

Fabien Hauquier

Niet vergeten dat hij 1m90(op 92kg) is, dan lijk je nu eenmaal minder breed op foto, maar in het echt is dat best anders

toen ik zn hoofd zag dacht ik eerst aan philip cocu :D

Terug
Naar boven