XXL Nutrition

Sticky Jouw ideale lichaam

Aesthetics?

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

VS.

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Even tonen waar de mensen zich aan ergeren. Boodschap is ongeveer hetzelfde: niet groot genoeg, het mag wel wat meer zijn voor mijn streeffysiek te zijn. Gewoon anders geformuleerd:

Jij toont echt allesbehalve respect voor die kerels die jij niet groot genoeg vind, terwijl iedereen hier beseft wat voor moeite je moet doen om dergelijke fysieken te bereiken en dit ook in hun posts laten blijken.

Ik dacht toch dat de titel van dit topic JOUW IDEALE lichaam is? Respect heeft hier in de verste verte niets mee te maken..

De echte esthetische BB-ers waren toch wel de old school

Arnold, Frank Zane, Ed Corney

brb fappin' (no homo)

• Like
Waarderingen: YOGI
ik heb mijn ideale lichaam al k*tzooi

De echte esthetische BB-ers waren toch wel de old school

Arnold, Frank Zane, Ed Corney

brb fappin' (no homo)

vergeet Serge Nubret niet!

nub34.jpg

Achja 95% van DBB zal zo'n fysiek nooit halen :) En maar doen alsof ze elk 8 Olympia titels op hun naam hebben. Als je zo'n fysiek wilt (ja zelfs zo'n ''fitness''fysiek) moet je leven rond het BB draaien. + ook nog eens kuren in 90% van de gevallen.

Ik zal nooit zo'n fysiek bereiken...ik mag dan wel 5x in de week gaan fitnessen...maar zolang ik niet 100% op mijn voeding let, 100% goed/gedisciplineerd train en niet ga kuren zal ik nooit zoiets bereiken. Zo simpel is het. Daarom heb ik zeer veel respect voor die ''fitness'' fysieken die hier als ecto's worden beschouwd! De huge BB'ers bewonder ik alleen maar, ook al zou ik nooit zo'n fysiek willen. Zie er liever uit als Greg plitt dan Jay cutler, maar dat is nou eenmaal je eigen smaak + levenstijl die je hebt.

wil jij niet gedisiplineerd leven dan? het is BS dan heel je leven om BB moet draaien als je zo'n fitness model fysiek wil hebben. Je moet alleen prioriteiten stellen..

je bent nu toch ook aan het trainen? Dit doe je omdat je een bepaald fysiek wil bereiken. Waarom zou je dan niet je voeding op orde brengen zodat je echte resultaten gaat zien? Dat is een kleine moeite.

De kwaliteit van je leven gaat echt niet omlaag als je gedisciplineerd leeft. Sterker nog, de kwaliteit gaat alleen maar omhoog omdat je je je doel gaat bereiken. Daardoor gaat je zelfvetrouwen en waardering omhoog etc..

Mooi fysiek dit!

Killy no offence maar jij zit nog in de fase dat je 10 kg vvm per jaar kunt pakken. Wacht maar tot je echt moet gaan vechten voor de kg's, dan horen we je wel weer. Dan zul je wel anders aankijken tegen die "fitnessfysieken".

Gast, ik zeg toch niet dat het makkelijk is, zeg alleen dat het verreweg van een streeffysiek is, meer een tussenstop naar waar ik WIL (zeg niet ga) eindiggen.

Gooi die ecto gewoon in je ignorelist jongens, het was wel leuk geweest met deze 18 jarige neefje van SniperX. :roflol:

Tomas Bures, beestachtig fysiek imo.

Tomas_Bures.jpg

wil jij niet gedisiplineerd leven dan? het is BS dan heel je leven om BB moet draaien als je zo'n fitness model fysiek wil hebben. Je moet alleen prioriteiten stellen..

je bent nu toch ook aan het trainen? Dit doe je omdat je een bepaald fysiek wil bereiken. Waarom zou je dan niet je voeding op orde brengen zodat je echte resultaten gaat zien? Dat is een kleine moeite.

De kwaliteit van je leven gaat echt niet omlaag als je gedisciplineerd leeft. Sterker nog, de kwaliteit gaat alleen maar omhoog omdat je je je doel gaat bereiken. Daardoor gaat je zelfvetrouwen en waardering omhoog etc..

Ga maar eens 6-8% BF staan EN nog massa overhouden ;) Kom dan terug aub.

lijkt op andere foto's wel kleiner moet ik zeggen

Ohw enne? Ga je mij nu opeens herhalen? ;) Dude stfu als je lomp gaat reageren zonder na te denken.

jouw herhalen.. wtf lul jij autist..

jij denkt dat het het zwaar leven is omdat je geen doorzettingsvermogen bent. je bent gwn een loser..

als je iets wil dan moet je ervoor vechten. zo gaat dat in het leven..

Terug
Naar boven