MuscleMeat

Sticky Jouw ideale lichaam

GregPlitt-FRx-PerBernal-422.jpg

GregPlitt-FRx-PerBernal-423.jpg

Gregg heeft inderdaad een goed fysiek. Vooral de combinatie van uithoudingsvermogen/kracht maakt het indrukwekkend.

Ik weet heus wel hoe zwaar werken het is, word begeleid door nederlands kampioen heavyweight, andere trainees varieren tot grote monsters tot de fitnessmodellen.
Zowel de monsters als modellen zijn zelden naturel en werken allebij keihard.

Maar nieuwe phil heath zal ik misschien niet worden, maar massa monster is wel te halen, hoe mooi ik word is genetisch, maar groot word ik ooit :D

Wanneer begin je met kuren?

Beter houden we dit OT, i.p.v die ecto er steeds bij te betrekken.

Gare borst heeft hij daar o.0.

Woow, die trailer is echt een heel stuk vetter dan de film zelf :D

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

niks te zien?

Even tonen waar de mensen zich aan ergeren. Boodschap is ongeveer hetzelfde: niet groot genoeg, het mag wel wat meer zijn voor mijn streeffysiek te zijn. Gewoon anders geformuleerd:

Nope, dit is een grappig before foto voor een echte bber.

Jij toont echt allesbehalve respect voor die kerels die jij niet groot genoeg vind, terwijl iedereen hier beseft wat voor moeite je moet doen om dergelijke fysieken te bereiken en dit ook in hun posts laten blijken.

Achja 95% van DBB zal zo'n fysiek nooit halen :) En maar doen alsof ze elk 8 Olympia titels op hun naam hebben. Als je zo'n fysiek wilt (ja zelfs zo'n ''fitness''fysiek) moet je leven rond het BB draaien. + ook nog eens kuren in 90% van de gevallen.

Ik zal nooit zo'n fysiek bereiken...ik mag dan wel 5x in de week gaan fitnessen...maar zolang ik niet 100% op mijn voeding let, 100% goed/gedisciplineerd train en niet ga kuren zal ik nooit zoiets bereiken. Zo simpel is het. Daarom heb ik zeer veel respect voor die ''fitness'' fysieken die hier als ecto's worden beschouwd! De huge BB'ers bewonder ik alleen maar, ook al zou ik nooit zo'n fysiek willen. Zie er liever uit als Greg plitt dan Jay cutler, maar dat is nou eenmaal je eigen smaak + levenstijl die je hebt.

Achja 95% van DBB zal zo'n fysiek nooit halen :) En maar doen alsof ze elk 8 Olympia titels op hun naam hebben. Als je zo'n fysiek wilt (ja zelfs zo'n ''fitness''fysiek) moet je leven rond het BB draaien. + ook nog eens kuren in 90% van de gevallen.

Ik zal nooit zo'n fysiek bereiken...ik mag dan wel 5x in de week gaan fitnessen...maar zolang ik niet 100% op mijn voeding let, 100% goed/gedisciplineerd train en niet ga kuren zal ik nooit zoiets bereiken. Zo simpel is het. Daarom heb ik zeer veel respect voor die ''fitness'' fysieken die hier als ecto's worden beschouwd! De huge BB'ers bewonder ik alleen maar, ook al zou ik nooit zo'n fysiek willen. Zie er liever uit als Greg plitt dan Jay cutler, maar dat is nou eenmaal je eigen smaak + levenstijl die je hebt.

+1 goed gezegd

Terug
Naar boven