- Waardering
- 2.490
- Lengte
- 1m83
- Massa
- 91kg
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Nou veel plezier met je waterhoofd dan mafkees.lol hoe de **** kan jij dat weten? Was je erbij op de weegschaal? Het is toch echt waar, ik zeg niet dat het 2.5kg pure droge massa is, maar de weegschaal geeft het toch echt aan..
Doel je nou op jezelf kerel?
Ja dat is mijn probleem.. ik slaap er slecht door, kan niet meer maximaal trainen en het blijft maar door mijn hoofd spoken.wat is je probleem eigenlijk? Kan je er niet tegen dat ik een uitgesproken mening heb terwijl ik geen beer ben?
Ja dat is mijn probleem.. ik slaap er slecht door, kan niet meer maximaal trainen en het blijft maar door mijn hoofd spoken.
bonkers; die foto is van 6juli.... 2,5 kg aangekomen in die tijd? Gefeliciteerd met de 2kg vet en vocht, succes tijdens het cutten want dan is er echt niks meer van je over.
beetje met beide beentjes op de grond blijven he, je ziet amper dat je traint
nooit gezegd dat ik buff ben. Maar ik heb zeker een beter fysiek dan jij. En ik ben pas net op weg, moet je na gaan over een paar jaartjes. Plus dit is een foto van 6 weken terug, ik ben nu alweer 2.5kg zwaarder.

Ik train ook nog maar 8 maanden en ben zo ecto als wat, you must me so proud, kijken wie er over 5 jaar beter bij staat?![]()

Nou nou wat ben ik onder de indruk, ga trainen ectoboy.
Ik train ook nog maar 8 maanden en ben zo ecto als wat, you must me so proud, kijken wie er over 5 jaar beter bij staat?![]()