MuscleMeat

Sticky Jouw ideale lichaam

Hier meer steve cook:
http://www.cutandjacked.com/sites/default/files/images/interviews_men/Steve_Cook/scr9_stevec.jpg

http://www.cutandjacked.com/sites/default/files/images/interviews_men/Steve_Cook/scr3_stevec.jpg

En niet naturel te behalen? Nee, niet met die poor and random voedingschema's die doorgaan gebruikt worden (brinta met melk, brood met pindakaas of verpakte kipfilet en een bakje kwark met noten voor het slapen gaan)

Hier een voorbeeld van een voedingsschemavan steve cook:
Meal 1: 8:00 AM
8 Oz Chicken Breast
1 Cup Oatmeal

Meal 2: 11:00 AM
8 Oz Chicken Breast
1 Cup Brown Rice

Meal 3: 2:00 PM
8 Oz Chicken Breast
1 Cup Brown Rice

Meal 4: 5:00 PM
8 Oz Tilapia
8 Oz Sweet Potatoes

Meal 5: 8:00 PM
8 Oz Tilapia
1 Cup Broccoli

Meal 6: 10:00 PM
10 Egg Whites
1 Cup Green Salad
1 Tablespoon Of Olive Oil And Balsamic

Dus voor degene die beweren/denken dit niet naturel te kunnen behalen... verdiep je in voeding, i.p.v stanaard boterhammetjes met pakjes kip en een bakje kwark te eten.

;)

wat is er zo denderend aan zijn voedingsschemadan ?
ik eet ook standaard 1kg kipfilet per dag, komt nog eieren bij + kwark etc
ook niet heel veel variatie, maar t werkt + is goedkoop

steve moet eens rug gaan trainen, zie alleen maar epic foto angle's

Laatst bewerkt:
Tegen wie heb je het? Ik voel me aangesproken :P

---------- Post toegevoegd Wed 27 Jul 2011 om 13:54 ----------

wat is er zo denderend aan zijn voedingsschemadan ?
ik eet ook standaard 1kg kipfilet per dag, komt nog eieren bij + kwark etc
ook niet heel veel variatie, maar t werkt + is goedkoop

steve moet eens rug gaan trainen, zie alleen maar epic foto angle's

clean, geen conserveringsmiddelen, alles vers, niks uit de verpakking, geen zuivel, geen whey shakie's...

clean, geen conserveringsmiddelen, alles vers, niks uit de verpakking, geen zuivel, geen whey shakie's...

ik quote je toch? doh :)

er zijn genoeg mensen die op die manier eten hoor

Laatst bewerkt:

Ziet er erg nice uit.. ik zelf heb een redelijk vergelijkbaar schema maar dan wel met shakies erbij. Ben nu eenmaal soms wat lui en heb dan echt geen zin om NOG meer eten klaar te maken ;)

Hier meer steve cook:
http://www.cutandjacked.com/sites/default/files/images/interviews_men/Steve_Cook/scr9_stevec.jpg

http://www.cutandjacked.com/sites/default/files/images/interviews_men/Steve_Cook/scr3_stevec.jpg

En niet naturel te behalen? Nee, niet met die poor and random voedingschema's die doorgaan gebruikt worden (brinta met melk, brood met pindakaas of verpakte kipfilet en een bakje kwark met noten voor het slapen gaan)

8 Oz Chicken Breast
1 Cup Oatmeal

8 Oz Chicken Breast
1 Cup Brown Rice

8 Oz Chicken Breast
1 Cup Brown Rice

8 Oz Tilapia
8 Oz Sweet Potatoes

8 Oz Tilapia
1 Cup Broccoli

10 Egg Whites
1 Cup Green Salad

Dus voor degene die beweren/denken dit niet naturel te kunnen behalen... verdiep je in voeding, i.p.v stanaard boterhammetjes met pakjes kip en een bakje kwark te eten.

;)

Jij bent wel makkelijk te overtuigen zeg. Enige wat hij hoeft te doen is een voedingsschema posten en jij bent verkocht?

Kheb zat fysieken gezien die er zo uitzien en ook claimen dat ze naturel zijn, hun voedingsschema zit vol met supps. Met jouw logica zou ik dan uitkomen op het volgende:"Yo bra, meer verdiepen in voeding voor degene die denken dat dit niet naturel te behalen is, meer whey en BCAAs ipv 3 kilo kip per dag."

bah

Hier meer steve cook:

8 Oz Chicken Breast
1 Cup Oatmeal

8 Oz Chicken Breast
1 Cup Brown Rice

8 Oz Chicken Breast
1 Cup Brown Rice

8 Oz Tilapia
8 Oz Sweet Potatoes

8 Oz Tilapia
1 Cup Broccoli

10 Egg Whites
1 Cup Green Salad

;)

Haha gast, ten eerste zijn die schema's vaak helemaal niet van die gasten zelf en ten tweede wat is er in godsnaam mis met kwark en boterhammen???? Helemaal niks. Er zit zout en lactose in, wat is er mis met dat? Elk mens heeft zout nodig en met lactose is ook niks mis, je kan met beiden prima groeien en dieeten. Enige wanneer je ze moet laten vallen als je wat dieper in wedstrijdvoorbereiding zit. Niet iedereen heeft tijd en zin om dag in dag uit dezelfde droge zooi te eten, terwijl het ook prima zonder die droge zooi kan.

Wel een impressive voedingsschema, veel carbs! Benieuwd in welke hoeveelheid hij sups en ander spul neemt.

mooie fysieken (no homo)

sn532.jpg

Linker mag wel wat aan zijn lats gaan doen, toch goede fysieken van beide.

hoe the **** kan jij zijn lats beoordelen op die foto?

LOl @ lats opmerking.:roflol:

haha inderdaad, t*ring jantje wat een niveau weer hoor

hahah zijn lats. Zijn lats zijn niet eens te zien man..

Succesfull troll

ook mooi die 15-jarige die allemaal met dit soort opmerkingen komen..
je hebt wel gelijk hoor, daar niet van. Vind het gewoon grappig. I'm out.

Toch grappig dat een volwassen vent zich zo veel aantrekt van een 15-jarige met wss een droom om dezelfde sport te beoefenen.

Je hebt geen gelijk, vind het gewoon grappig.

Terug
Naar boven