MuscleMeat

Sticky Jouw ideale lichaam

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

zal vast vaak gepost zijn, maar het is een redelijke streven toch?

Niets mis mee. Lekker buff. Net zoals die andere van Jersey Shore, The Situation.

Van mij hoeft die vetpercentage helemaal niet zo laag te zitten zoals van de meeste pics die hier voor bij komen.

Deze jongen heeft er wel wat voor gekuurd toch? Net zoals die Situation? Moet ook haast wel met zo'n levensstijl en toch een goed fysiek te krijgen.

Niets mis mee. Lekker buff. Net zoals die andere van Jersey Shore, The Situation.

Van mij hoeft die vetpercentage helemaal niet zo laag te zitten zoals van de meeste pics die hier voor bij komen.

Deze jongen heeft er wel wat voor gekuurd toch? Net zoals die Situation? Moet ook haast wel met zo'n levensstijl en toch een goed fysiek te krijgen.

Hij is best buff maar een mooi fysiek vind ik het niet. Het lijkt net of z'n tepels schuin erop zijn geplakt en of hij een bierbuikje heeft met blokjes.

indd, mensen lopen gelijk te zeiken dat een lelijk fysiek is.. ik vind er niks mis mee en is indd buff (zoizo buffer dan 90% op dit forum hier.. pff)..

en hiervoor is indd gekuurd, dat kan toch niet anders met zijn levenstijl? kan dit ook behaald worden zonder te kuren? lijkt me wel toch?

indd, mensen lopen gelijk te zeiken dat een lelijk fysiek is.. ik vind er niks mis mee en is indd buff (zoizo buffer dan 90% op dit forum hier.. pff)..

en hiervoor is indd gekuurd, dat kan toch niet anders met zijn levenstijl? kan dit ook behaald worden zonder te kuren? lijkt me wel toch?

Lol tuurlijk kan dat of hij het heeft gedaan weet ik niet. Ik ken hem niet persoonlijk.

Lol tuurlijk kan dat of hij het heeft gedaan weet ik niet. Ik ken hem niet persoonlijk.

Weet haast wel zeker dat The Situation, deze gast en die andere italiaan van Jersey Shore gekuurd hebben. Moet haast wel met zo'n levensstijl.
Ik zie hun tenminste geen deftig voedingsschema opstellen en consequent een trainingsschema aanhouden.
Als ik ze wel eens in een korte broek zie, mogen ze wel wat meer hun benen trainen.

Maar is dit zeker haalbaar zonder te kuren zonder crazy genetics? Ik bedoel ik sta er af en toe van te kijken wanneer iemand beoordeeld wordt met '' niet naturel te behalen ''. Of wordt er dan bedoelt, zo droog te staan met toch veel spiermassa? Im confused.
Als dat zo is, zou dit wel haalbaar kunnen zijn ja.

ik iwl zulke triceps :|

deze vent heeft nice body :O

Laatste ziet er echt synthol uit.

Zit nog wel redelijk wat seperatie in...

Maar aangezien hij voorderest vrij ecto is buiten ze armen om moet het haast wel.

Terug
Naar boven