Fitness Seller

Sticky Jouw ideale lichaam

Klopt wel, alle 16 jarige chicks worden door jongens van 20 gedoet met een auto.

Edit: gedoet worden met een auto mmm

Laatst bewerkt:
Hij zei in een video dat hij varieert en als het moet maar 1 (huge) maaltijd neemt om uit te leggen dat het om het totaalplaatje gaat. Bedoel je dat of weet je ergens uit dat hij nu echt vast op 1 maaltijd per dag zit?

ik ben lid op zijn site, in een videoblog legt hij uit dat hij maar 1 maaltijd eet. Omdat hij alleen hoeft te onderhouden en niet meer te bouwen..

Het werkt prima volgens hem.. Ik zou het niet kunnen, ik moet eten om de paar uur.

ik ben lid op zijn site, in een videoblog legt hij uit dat hij maar 1 maaltijd eet. Omdat hij alleen hoeft te onderhouden en niet meer te bouwen..

Het werkt prima volgens hem.. Ik zou het niet kunnen, ik moet eten om de paar uur.

Heb je soms een linkje?

Ik ook, weet je nog welke blog dat was? Ik hoor het hem noemen in z'n simplyshredded videos.

5374697354_3fc10b0084.jpg

stats? ^

6' 1" (1 m 85 cm)
195 lb (88.6 kg)
7.5 %

perfecte stats voor iemand van 1,85/1,88 vind ik.

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Mooi fysiek zeg die op de vorige pagina. Hoop dat dat naturel is eigenlijk(A)

Terug
Naar boven