AndroidHealthClinic

Sticky Jouw ideale lichaam

Snap je wel, maar Derek bijv staat ook niet heel droog maar wel gewoon mooi en ****ing buff. Hou er persoonlijk niet van als de vellen erbij hangen.

Hangen hoeft het voor mij ook niet, mja duurt nog wel even voordat we bij dat niveau zijn

Heeft die Derek zulke idioot grote handen of zit zn schouder er gewoon achter? Zn linkerhand lijkt echt zwaar misvormd. :p

Ben niet bezopen. :( Maar is gewoon een dikke mind****, want ik zie het nog steeds niet. Kan het wel zo beredeneren omdat een hand bijna niet zo kan zijn, maar op de foto zie ik het gewoon niet hoor. :p Nee ik heb echt geen alcohol op.

Die rechter z'n benen zijn wel buff!

Ben niet bezopen. :( Maar is gewoon een dikke mind****, want ik zie het nog steeds niet. Kan het wel zo beredeneren omdat een hand bijna niet zo kan zijn, maar op de foto zie ik het gewoon niet hoor. :p Nee ik heb echt geen alcohol op.

Lol nu zie ik het ook, wel grappige mind**** idd. :p

Kan het me niet inbeelden. Z'n schouders zijn sowieso iets donkerder van kleur dus ik zie 't niet... :o

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

:roflol:

frank-zane-olympia-16.jpg

old-bodybuilders.gif

Kwa vormen komt rob er idd in de buurt maar, kwa size natuurlijk nog niet. Derek is tegenwoordig way buffer dan pudz ooit was. Er staan wel een paar plaatjes op van derek en pudz naast elkaar maar die zijn al van zolang geleden

• Topic Starter Topic Starter
  • #9.275
1.78, 85 kg, esthetisch verantwoord.
[afbeelding niet meer beschikbaar]

haren te lang

ellebows te pointy

Terug
Naar boven