AndroidHealthClinic

Sticky Jouw ideale lichaam

Toch wel grappig dat er hier af en toe een klein conflict ontstaat tussen de sixpack aanhangers en de strongman/powerlifter/gewichtheffer aanhangers :D

Wat toch best raar is bij ideale lichaam:rolleyes:,
Ik kan me niet voorstellen dat als het om de ideale kracht zou gaan iemand een dude met een 6pack als voorbeeld heeft(ipv een strongman), maar ik kan me ook niet voorstellen dat als het om het ideale lichaam gaat mensen een vrij dikke man posten. Model vs Strongman heeft beide zijn voordelen, maar Strongman kan het imo onmogelijk winnen op het gebied van uiterlijk.

Wat toch best raar is bij ideale lichaam:rolleyes:,
Ik kan me niet voorstellen dat als het om de ideale kracht zou gaan iemand een dude met een 6pack als voorbeeld heeft(ipv een strongman), maar ik kan me ook niet voorstellen dat als het om het ideale lichaam gaat mensen een vrij dikke man posten. Model vs Strongman heeft beide zijn voordelen, maar Strongman kan het imo onmogelijk winnen op het gebied van uiterlijk.

Mensen die hier strongmen posten met een vetpercentage van 20+ zijn zelf gewoon vreetzakken die weten dat ze zelf nooit shredded zullen zijn en dus hun ideaalbeeld maar verleggen naar mede-dikkertjes.

Mensen die hier strongmen posten met een vetpercentage van 20+ zijn zelf gewoon vreetzakken die weten dat ze zelf nooit shredded zullen zijn en dus hun ideaalbeeld maar verleggen naar mede-dikkertjes.

Valt reuze mee, als ik zou hebben doorgezet zou ik ondrhand ook wel een sixpack hebben gehad, maar strongman worden vind ik een veel vetter vooruitzicht dat een sixpack :p

Wat een gelul:roflol:, liever wat meer vet en beastmode. Dan stukken minder massa met een sixpack*woohoo*.

Wat een gelul:roflol:, liever wat meer vet en beastmode. Dan stukken minder massa met een sixpack*woohoo*.

Maar waarom zou je dit willen?
[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Iedereen z'n voorkeur, en de voorkeur voor een strongman fysiek kan ik enigszins begrijpen, maar dan wel een fysiek zoals hieronder, en niet hierboven.

Mariusz-pudzianowski.jpg

Edit: Mahatma, je hebt een ava van Zyzz, en dan heb je liever vet dan minder massa met een 6pack?

Dat zei ik toch ook in m'n vorige posts... Een fysiek als poundstone, die heeft geen sixpack(of nauwelijks) verkies ik 100x boven het random fitness model.

Doe mij maar een fitnessfysiek wat te onderhouden valt zonder aas

Haha mooi ook dat precies alle dikkertjes reageren, zoals TheMystery.

Dan kies ik voor een flink fitness-fysiek met strongman-kracht, oly-power en vechters-endurance. :D

Poundstone is geen strongman met een enorm hoog vetpercentage he... Dat kan ik begijpen dat je dat bruut vind. Maar het fysiek hier bovenaan de pagina 'bruut' noemen... Brute BMI ja...

Prima bulk lichaam om de winter en herfst mee door te komen :D

Als dat al een bulk lichaam is, prima vetperc toch

Prima bulk lichaam om de winter en herfst mee door te komen :D

Damn, dat is nou eens een fysiek waarvan je zegt: die ziet er sterk uit!, en dus niet zo'n mini-waist en een absurde omgekeerde 3hoek wat ik er (persoonlijk) fragiel uit vind zien.

Poundstone is geen strongman met een enorm hoog vetpercentage he... Dat kan ik begijpen dat je dat bruut vind. Maar het fysiek hier bovenaan de pagina 'bruut' noemen... Brute BMI ja...

Zeg niet dat hij daar een brut fysiek heeft, maar op andere fotos wel, ik kan ook best pauperfotos zoeken van fitnessmodellen toen ze nog dun/dik waren en zeggen dat ze een k*tfysiek hebben...

Terug
Naar boven