MuscleMeat

Sticky Jouw ideale lichaam

Wie is dat?

Hatersgonnahate.

IMG_9965.jpg

Damn, dat is nou eens een fysiek waarvan je zegt: die ziet er sterk uit!, en dus niet zo'n mini-waist en een absurde omgekeerde 3hoek wat ik er (persoonlijk) fragiel uit vind zien.

Idem. Hoe bereik je zo'n massieve romp? Zijkant buikspieren trainen? Of kan je dit met nog andere spiergroepen bereiken?

Powerlifters/Strongmen hebben altijd brede heupen. Komt omdat die een enorm goed ontwikkelde core hebben.
Toen dave tate van powerlifting overstapte op bodybuilding had hij eerst ook last van te brede waist.

Kan je dat verminderen dan die brede waist?

Yates kwam in zijn bulk ook niet boven de 8% op 150kg :)

Yates kwam in zijn bulk ook niet boven de 8% op 150kg :)
ja er zijn idd veel bodybuilders die niet hoog gaan in bulk.
Maar aangezien ik meestal maar tot 11% ga in de cut, omdat ik weinig eten niet echt lang kan volhouden.. Bulk ikzelf tot rond de 17-18%, vandaar mn opmerking :p

ja er zijn idd veel bodybuilders die niet hoog gaan in bulk.
Maar aangezien ik meestal maar tot 11% ga in de cut, omdat ik weinig eten niet echt lang kan volhouden.. Bulk ikzelf tot rond de 17-18%, vandaar mn opmerking :p

Zucht, dan ben je toch nooit shredded?

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

in before mensen zeggen dat die heeft gekuurd

Ja ik vind dat wel vermakelijk.. Weeg +-72 kilo terwijl ik er veel buffer uit kan zien dan iemand die langer is en veel meer weegt. Armen die in centimeters vaak stukken kleiner zijn maar in vergelijkingen stukken groter lijken :D

Terug
Naar boven