Waterpoloer
Freaky Bodybuilder
- Waardering
- 633
- Lengte
- 1m80
- Massa
- 106kg
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Alleen de winter en herfst? Als ik hiervoor kon tekenen om er zo alle vier de seizoenen bij te lopen, damn I would be happy. Dít is massa.Prima bulk lichaam om de winter en herfst mee door te komen
[Afbeelding niet meer beschikbaar]
Damn, dat is nou eens een fysiek waarvan je zegt: die ziet er sterk uit!, en dus niet zo'n mini-waist en een absurde omgekeerde 3hoek wat ik er (persoonlijk) fragiel uit vind zien.
Voor een groot deel genetischIdem. Hoe bereik je zo'n massieve romp? Zijkant buikspieren trainen? Of kan je dit met nog andere spiergroepen bereiken?
Prima bulk lichaam om de winter en herfst mee door te komen

ja er zijn idd veel bodybuilders die niet hoog gaan in bulk.Yates kwam in zijn bulk ook niet boven de 8% op 150kg![]()

ja er zijn idd veel bodybuilders die niet hoog gaan in bulk.
Maar aangezien ik meestal maar tot 11% ga in de cut, omdat ik weinig eten niet echt lang kan volhouden.. Bulk ikzelf tot rond de 17-18%, vandaar mn opmerking![]()
Prima bulk lichaam om de winter en herfst mee door te komen
Geen problemen mee, zolang we maar buff lijken.Lijkt me erg klein. 1.65m-75. En de belichting/angle is ook al vaag. Dan lijkt het al snel wat.