MuscleMeat

Sticky Jouw ideale lichaam

@Little Daddy

Waarom neem je dat gedeelte zo letterlijk op?
Wil er gewoon mee zeggen dat het bullshit is wat ie zegt, 'je moeder' begint tegenwoordig een ''uitdrukking'' te woorden. Net als 'me reet'.

Oh wacht, ik zei bullshit... Nee, ik noem hem ook niet stierenstront.

*zucht*
Jij bent er zeker ook zo een die de hele dag de boel bij elkaar kankert, of zit ik nu fout?

bodybuilder.jpg

Snap niet waarom er zoveel geouwehoer hier is, volgens mij is een forum om elkaar te helpen, informatie uit te wisselen etc.. en niet af te zeiken, want wtf schiet je er mee op?!

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Like a boss.

Greg Plitt is echt overrated, zijn rug is niet veel en hij heeft brede heupen. Echt achterlijk dat hij nu op onderhoud traint.
Vriend hij is geen bodybuilder he! maar een fitnesser, die gast is echt fit je moet ook kijken na zijn conditie + dat fysiek, kan je alleen maar respect voor hebben.

btw kijk deze filmpjes eens, die vent weet wel waar die over praat, is ****ing dedicated.

[Link niet meer beschikbaar]

Heeft iemand die foto bij de hand van zo'n ****ing ziek beest, die een MM doet zoals ik 'm ook op mn avatar heb. Hij heeft brute ronde schouders/armen/borst, redelijk dunne taille. Lijkt een beetje of de foto met een cam of een slechte camera gemaakt is, donkere achtergrond. Iemand enig idee welke ik bedoel?

Heeft iemand die foto bij de hand van zo'n ****ing ziek beest, die een MM doet zoals ik 'm ook op mn avatar heb. Hij heeft brute ronde schouders/armen/borst, redelijk dunne taille. Lijkt een beetje of de foto met een cam of een slechte camera gemaakt is, donkere achtergrond. Iemand enig idee welke ik bedoel?

Das volgens mij die zuid afrikaan

uploadfromtaptalk1313226463068.jpg

Bizar ook hoe sterk die is.

@Little Daddy

Waarom neem je dat gedeelte zo letterlijk op?
Wil er gewoon mee zeggen dat het bullshit is wat ie zegt, 'je moeder' begint tegenwoordig een ''uitdrukking'' te woorden. Net als 'me reet'.

Oh wacht, ik zei bullshit... Nee, ik noem hem ook niet stierenstront.

*zucht*

dan zou het ''ossenstront'' zijn sukkel

k*t laat maar man

Ik bedoel die specifieke foto zoals ik 'm omschreef. Je ziet zn hoofd daar niet op, enkel zn middenrif. Ripped to shreds ook op die foto.
ah ik weet welke je bedoelt

moment

---------- Post toegevoegd Sat 13 Aug 2011 om 13:44 ----------

Terug
Naar boven