XXL Nutrition

Sticky Jouw ideale lichaam

mooie verhoudingen

hgh-lean-muscle-building.jpg

****ing nice, enig idee wie het is?

Zijn bodyspace is ooit eens hier gepost, ik kon het alleen niet meer vinden. Ben er ook wel benieuwd naar.
Iemand in mijn gym beweerde dat hij deze foto van zichzelf had gemaakt op vakantie, maar ik wist sowieso dat het bullshit was en dat ik de foto al tig keer voorbij had zien komen in dit topic.

Zijn bodyspace is ooit eens hier gepost, ik kon het alleen niet meer vinden. Ben er ook wel benieuwd naar.
Iemand in mijn gym beweerde dat hij deze foto van zichzelf had gemaakt op vakantie, maar ik wist sowieso dat het bullshit was en dat ik de foto al tig keer voorbij had zien komen in dit topic.

[Link niet meer beschikbaar]

Josh Hyaduck, een naam die ik nooit meer vergeet wrs :p

MuayBoran?

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Mooie fotoshop.

die van branch is wel ziek, zou zelf nooit zo groot willen worden maar die aders mirin ik wel een beetje:D

die van branch is wel ziek, zou zelf nooit zo groot willen worden maar die aders mirin ik wel een beetje:D
+ 1, alleen ietsje minder dan hem liefst :o
Zelf heb ik echt 0 komma 0 'aanleg' voor aders. Zelfs op mijn onderarmen zo goed als niet. En nee ik ben geen vette koe ;) (vp= 14% ongeveer)

Beetje harder staan en wat meer aderjes zou leuk zijn, maar geen zin om verder te cutten :p

Ik zit ook rond 14%, aders zie je wel een beetje maar daarvoor moet je toch echt lager zitten wil je ze mooi kunnen zien.

Ik zit nu rond de 11-12 % en heb aders op mn armen, schouders, quads en bij inspanning op mn chest en onderbuik

Verschilt per persoon..

Ik sta een stuk lager in vp en heb wel zichtbare aders, maar zou dat juist liever niet hebben:P. Onderarmen en bicep is wel okee, maar die aders op m'n buik vind ik niks.

OT: Josh Hyaduck heeft echt een streeffysiek, mirin no homo

ik heb altijd aders gehad op me leuter, u mad?

Ligt ook aan de dikte van je huid.

Terug
Naar boven