MuscleMeat

Sticky Jouw ideale lichaam

Overeem = ****ing eindbaas!

jah die worden wel enigsinds gedwongen als de concurentie het ook doet, hoe kan een niet juicer op tegen een kerel van 110 kilo die juiced.

Sem schilt, fedor, big foot silva, werdum, mike bernardo, fransisco filho.
Enkele zwaargewichten die niet (uitzien alsof ze) gesnoept hebben en toch wereldtoppers zijn/waren.
Ik probeer je niet tegen te spreken het is idd een vicieuze circkel wat betreft verboden middelen in vechtsport.
Helaas...

Sem Schilt is wel iemand die veel van zijn lengte profiteren kan. Hij blijft natuurlijk wel een topper en bezit veel van wat je moet hebben om het daar te kunnen redden maar toch, ik vind zijn manier van vechten niet mooi..

on topic: Rodney Wallace ufc fighter 1.75m 93 kg
[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Mirin'

Die gast is epic, ga hem in de gaten houden:cool:
Indd, some how motiveert die me best wel weer om me gewoon weer simpelweg weer aan me meals te houden etc. *warmt rijst/kip op*
20 jaar is die, hard to say of die nog natural is of niet, z'n maten die ouder zij overduidelijk niet. En hij is echt 100% dedicated bezig met vrijwel alles wat ik zo heb gezien, zou kunnen dus. Weet alleen z'n bodyweight niet.
Desalnietemin een puik fysiek

ben ook gelijk geabboneerd op z'n channel

Indd, some how motiveert die me best wel weer om me gewoon weer simpelweg weer aan me meals te houden etc. *warmt rijst/kip op*
20 jaar is die, hard to say of die nog natural is of niet, z'n maten die ouder zij overduidelijk niet. En hij is echt 100% dedicated bezig met vrijwel alles wat ik zo heb gezien, zou kunnen dus. Weet alleen z'n bodyweight niet.
Desalnietemin een puik fysiek

ben ook gelijk geabboneerd op z'n channel

Nee inderdaad. Is echt een mooi fysiek om naar toe te werken.
Hij oogt wel heel hard in zijn vids, maar hij is ook echt dedicated bezig met zijn voeding, dus het verbaast me ook niks.
Haha, ik ga morgen langs de blokker wat tupperware bakjes en een grill halen.
Time to get shredded bra, fuaark!

haha nice mentality Machete! Zo'n rijstkoker lijkt me wel nice, hij laat ook het water erin zitten, opzich geen slecht idee omdat ik altijd maar een bepaalde hoeveeleheid sauce erbij doe en het blijft vrij droog. Maar op die manier hoe hij z'n rijst eet, in die video heb je geen sauce nodig doordat het zo vochtig is.

volgend jaar of daarna ga ik ook voor shredded, ahyeah:cool:

Enkele zwaargewichten die niet (uitzien alsof ze) gesnoept hebben en toch wereldtoppers zijn/waren.
Ik probeer je niet tegen te spreken het is idd een vicieuze circkel wat betreft verboden middelen in vechtsport.
Helaas...

Ze gebruiken meer voor herstel dan voor spier groei, neem dat maar aan.

kix smells ROIDZ

boeiend daar wil ik ook wel voor kuren, en ik denk met mij vele anderen

Nice traps

Helaas...

Je vergeet Bas Rutten ;)

Vito wie is dat?
Goed fysiek

Terug
Naar boven