- Waardering
- 546
- Lengte
- 1m80
- Massa
- 115kg
- Vetpercentage
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
jah die worden wel enigsinds gedwongen als de concurentie het ook doet, hoe kan een niet juicer op tegen een kerel van 110 kilo die juiced.
erg net fysiek! heb even op z'n channel gekeken naar z'n contest en wedstrijd prep en posing practice etc.
imo indrukwekkender als een Greg Plitt, lool!! (srs)
http://www.youtube.com/watch?v=uPYNx8lT1gY&feature=channel_video_title

Indd, some how motiveert die me best wel weer om me gewoon weer simpelweg weer aan me meals te houden etc. *warmt rijst/kip op*

Indd, some how motiveert die me best wel weer om me gewoon weer simpelweg weer aan me meals te houden etc. *warmt rijst/kip op*
20 jaar is die, hard to say of die nog natural is of niet, z'n maten die ouder zij overduidelijk niet. En hij is echt 100% dedicated bezig met vrijwel alles wat ik zo heb gezien, zou kunnen dus. Weet alleen z'n bodyweight niet.
Desalnietemin een puik fysiek
ben ook gelijk geabboneerd op z'n channel

Sem schilt, fedor, big foot silva, werdum, mike bernardo, fransisco filho.
Enkele zwaargewichten die niet (uitzien alsof ze) gesnoept hebben en toch wereldtoppers zijn/waren.
Ik probeer je niet tegen te spreken het is idd een vicieuze circkel wat betreft verboden middelen in vechtsport.
Helaas...
Ze blijven het ook erop inhameren 'this is how a naturel pro looks like'no way geen natural meer haha, mind is blown!
wel een zwakke BDB en zo'n sterke latspread daar tegen op.

boeiend daar wil ik ook wel voor kuren, en ik denk met mij vele anderen
Sem schilt, fedor, big foot silva, werdum, mike bernardo, fransisco filho.
Enkele zwaargewichten die niet (uitzien alsof ze) gesnoept hebben en toch wereldtoppers zijn/waren.
Ik probeer je niet tegen te spreken het is idd een vicieuze circkel wat betreft verboden middelen in vechtsport.
Helaas...

Kwam hem tegen op de motorbeurs dit jaar.. Deze baas is hugeeee![Afbeelding niet meer beschikbaar]
kix smells ROIDZ