MuscleMeat

Sticky Jouw ideale lichaam

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

streeffysiek :) & wat mensen vinden van die broekjes, is toch nix homo aan ... Als je een impressive stel wheels hebt, waarom zou je het dan niet mogen tonen, al zijn er natuurlijk wel betere broekjes te vinden. Maar Vind dit wel 100x beter dan brede gasten met 2 kippenpootjes onder :D (no homo).

Of in een string lopen.

Mooi fysiek, alleen iets te biggie voor een natural:p

@Vito, meer (duidelijke) pics van deze kerel? Echt bruut!

chestbrah ziet er op die foto's wel bruut uit maar als je hem dan naast iemand anders ziet vind ik hem er altijd maar redelijk flat uitzien imo

zyzz+and+chestbrah.jpg

ik ga toch voor zyzz z'n fysiek! (r.i.p. :( )

+ 10 cm dan :o

---------- Post toegevoegd Thu 25 Aug 2011 om 20:53 ----------

erg net fysiek! heb even op z'n channel gekeken naar z'n contest en wedstrijd prep en posing practice etc.
imo indrukwekkender als een Greg Plitt, lool!! (srs)

http://www.youtube.com/watch?v=uPYNx8lT1gY&feature=channel_video_title

Zwaar nice, zou vooral meer willen weten over zijn voeding :p. Calorieloze chocolade? Kerel heeft een hoop extraatjes bij zijn voeding die blijkbaar zo goed als geen kcals bevatten maar de smaak wel serieus ten goede komen, i like :').

Mijn achterneef natuurlijk:

Mister Fanplastic?

---------- Post toegevoegd Thu 25 Aug 2011 om 21:50 ----------

Nee waarom?Word onderhand wat moe van dat gezeur over lengte, een mooi fysiek is een mooi fysiek als de verhoudingen kloppen -vind ik- of je nou 1.30m bent of 2.10

Volgens sommige hier ben je met een kleine lengte sowieso beta & moet je je onderdanig opstellen tegen kneuzen die wat groter zijn..:rolleyes:

Hier al eerder gepost maar blijft een streeffysiek

Terug
Naar boven