AndroidHealthClinic

Sticky Jouw ideale lichaam

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Mwah niet mijn streven, wel knap dattie er op z'n 65e nog zo uitziet:

Stallone is toch wel altijd naturel geweest? :O serieus...

Vind Stallone nou niet bepaald een streeffysiek hebben.

Jup hij heeft HGH gebruikt.

Mwah niet mijn streven, wel knap dattie er op z'n 65e nog zo uitziet:
[Link niet meer beschikbaar]

ja hij ziet er uit omdat ie hard moest trainen voor zn laatste film rambo..anders had ie er nooit zo uit gezien

allemaal for the money

Stallone is toch wel altijd naturel geweest? :O serieus...

no man, hij zat aan de roids net als hulk hogan en arnold. Is wel een docu over geweest. Ik weet zeker dat er best veel acteurs aan de roids hebben gezeten, als je soms ziet hoe ze veranderen voor een film, genetics my ass.

Haha vette actiefoto :P

Sommige acteurs, die in 6 maanden tijd ineens ****ing buff zijn, vertellen ze dat ze een goed dieet hebben gehad en 6x per week in de sportschool zaten. Ja het komt natuurlijk alleen daardoor.

Sommige acteurs, die in 6 maanden tijd ineens ****ing buff zijn, vertellen ze dat ze een goed dieet hebben gehad en 6x per week in de sportschool zaten. Ja het komt natuurlijk alleen daardoor.

halve garen wat zit je me nou, na te praten dan haha

Ik had al een tijdje de pagina niet gerefresht, vandaar ;)

no man, hij zat aan de roids net als hulk hogan en arnold. Is wel een docu over geweest. Ik weet zeker dat er best veel acteurs aan de roids hebben gezeten, als je soms ziet hoe ze veranderen voor een film, genetics my ass.

True true... Het wordt toch echt steeds en steeds verleidelijker om ook eens aan de AAS te zitten. Vind het af en toe gewoon echt niet eerlijk meer :(

True true... Het wordt toch echt steeds en steeds verleidelijker om ook eens aan de AAS te zitten. Vind het af en toe gewoon echt niet eerlijk meer :(

Begrijp het wel, ik had het anders ook gedaan maar heb een onregelmatige hartslag etc, en als ik naar zyzz kijk wat er met hem is gebeurd, nee dankje ;)

Ik had het ook gedaan, maar kaalheid zit in de familie en als ik iets wil houden zijn het wel mijn haren, die hoeven er niet versneld af.

Als ik hier ooit in de buurt van zou kunnen komen.. damn.

Wel iets raars aan de hand met z'n borst, of hij houdt de 1 gespannen en de ander niet....

Maargoed, who gives a **** met zo'n fysiek.

Terug
Naar boven