MuscleMeat

Sticky Jouw ideale lichaam

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

alain-bernard-tattoo.jpg

Dit is voor mij op dit moment een voorbeeld. Iemand een idee van zijn BF?

[afbeelding niet meer beschikbaar]

wat een baas :D

rooeelllllyyyyyy

Alain Bernard :)

@te weinig massa, het is een een topsporter/zwemmer. Moest ik op dat niveau zwemmen zou ik wel blij zijn met zijn fysiek.

Vond hem vroeger ook altijd impressive overkomen op tv, een van mijn voorbeelden in het begin. Heeft meer massa dan je zou denken iig. Is ook redelijk lang. Maar zeker een mooi streeffysiek, en vooral haalbaar :).

Alain Bernard :)

@te weinig massa, het is een een topsporter/zwemmer. Moest ik op dat niveau zwemmen zou ik wel blij zijn met zijn fysiek.

Vond hem vroeger ook altijd impressive overkomen op tv, een van mijn voorbeelden in het begin. Heeft meer massa dan je zou denken iig. Is ook redelijk lang. Maar zeker een mooi streeffysiek, en vooral haalbaar :).

Jah, leek me aardig om mee te beginnen he :D
Heb je een idee van zijn vetpercentage? Ergens rond de 7-8?

Jah, leek me aardig om mee te beginnen he :D
Heb je een idee van zijn vetpercentage? Ergens rond de 7-8?

Topsport, zeker lager an 8%, hij is ook niet extreem shredded dus ook niet lager dan 6%. 6-8% :). Je kan zo'n zaken alleen maar gokken, mss eens opzoeken op wikipedia, kan er soms wel instaan.

Mooi fysiek idd, maar ik ga het toch zeggen. Dikke benen zijn niet aesthetic. Iets dunnere benen zou zijn V shape meer benadrukken.

haters gonna hate

come at me bodybuilders

Mooi fysiek idd, maar ik ga het toch zeggen. Dikke benen zijn niet aesthetic. Iets dunnere benen zou zijn V shape meer benadrukken.

haters gonna hate

come at me bodybuilders

eens. In BB perspectief niet een juiste opmerking, maar puur naar aesthetics kijkend zeker.

Puur aesthetic zijn dikke benen niet mooi naar mij mening. Maar vind deze goed in verhouding, maar qua bodybuilding eerder aan de dunne kant.

Waarom laat die jongen zijn bil zien ???

Wel tof fysiek zeg. Bodyspace?

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

330 lbs, :trollface:

hoe gaat het met jou massa mahatma .. je bent wel erg freakofpoundstone

Terug
Naar boven