- Waardering
- 3.529
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
wat is nou de grens van homo plaatjes of niet. dit zijn geen homo plaatjes. zijn gewoon mooie fysieken. dat bruine gedoe op het podium vind ik weer overdreven. kan toch
dat bruine gedoe is je spieren effectief laten zien. een kerel die niet overdreven gespierd is halfnaakt zijn onderbroek half naar beneden trekt is gay en hoort niet thuis op dit forum ok. ik weet ook niet waar jij deze fotos vandaan haalt
indd ik heb zojuist even de foto's bekeken, nr 2 had eigenlijk 1ste moet zijn en antoine 2e - winnaar is een lachertje imo adhv de foto's.nja dat heb je als je met de superheayweights meedoet natuurlijk, vind zijn shape ook wel perfect maar voor het pro circuit moet er toch wat meer massa op in deze tijd (rechter = 2e plek)
in de films is hij altijd zo vet met zijn rollen (no homo)
dit is mijn streeffysiek. niks homo aan. dat jij zo gaat denken zegt iets over jou dan over mij.
je hoeft mij niet uit te leggen dan mannen in stringetjes zich bruin verven voor de spieren.
maar dat zou je net zo gay kunnen noemen als mijn fotos.
indd ik heb zojuist even de foto's bekeken, nr 2 had eigenlijk 1ste moet zijn en antoine 2e - winnaar is een lachertje imo adhv de foto's.
die rechter is echt bigze, maar antoine heeft overduidelijke de beste genen mee!
---------- Post toegevoegd Sun 16 Oct 2011 om 17:10 ----------
OT: antoine in 2008, hoe oud is die nu eigenlijk? 26 ofzo
[Link niet meer beschikbaar]
[Link niet meer beschikbaar]
wat is nou de grens van homo plaatjes of niet. dit zijn geen homo plaatjes. zijn gewoon mooie fysieken. dat bruine gedoe op het podium vind ik weer overdreven. kan toch
niks geforceerd aan. Ik vind mannen in stringetjes gay.
btw 15 jaar. ga buiten spelen ofzo.
facepalm. ik ga niet meer oftopic hier.
OT:
[Afbeelding niet meer beschikbaar]
niet té maar meer dan genoeg spieren en flink ripped
facepalm. ik ga niet meer oftopic hier.
OT:
Te dunne armen.facepalm. ik ga niet meer oftopic hier.
OT: