Fitness Seller

Sticky Jouw ideale lichaam

Nice wheels

@Skyisthelimit is het tegenwoordig cool om je schaamhaar te showen ofzo? Wel nice fysieken maar ze kunnen regelrecht uit een homogayfist**** blad komen..???

sky wil je stoppen met die homo plaatjes?

wat is nou de grens van homo plaatjes of niet. dit zijn geen homo plaatjes. zijn gewoon mooie fysieken. dat bruine gedoe op het podium vind ik weer overdreven. kan toch

wat is nou de grens van homo plaatjes of niet. dit zijn geen homo plaatjes. zijn gewoon mooie fysieken. dat bruine gedoe op het podium vind ik weer overdreven. kan toch

dat bruine gedoe is je spieren effectief laten zien. een kerel die niet overdreven gespierd is halfnaakt zijn onderbroek half naar beneden trekt is gay en hoort niet thuis op dit forum ok. ik weet ook niet waar jij deze fotos vandaan haalt

Sky maakt niet uit dat je op mannen valt, wij respecteren hier iedereen. Behalve die racist dog, hij doet dat niet:(

(nohomo)

dat bruine gedoe is je spieren effectief laten zien. een kerel die niet overdreven gespierd is halfnaakt zijn onderbroek half naar beneden trekt is gay en hoort niet thuis op dit forum ok. ik weet ook niet waar jij deze fotos vandaan haalt

dit is mijn streeffysiek. niks homo aan. dat jij zo gaat denken zegt iets over jou dan over mij.

je hoeft mij niet uit te leggen dan mannen in stringetjes zich bruin verven voor de spieren.
maar dat zou je net zo gay kunnen noemen als mijn fotos.

nja dat heb je als je met de superheayweights meedoet natuurlijk, vind zijn shape ook wel perfect maar voor het pro circuit moet er toch wat meer massa op in deze tijd (rechter = 2e plek)
indd ik heb zojuist even de foto's bekeken, nr 2 had eigenlijk 1ste moet zijn en antoine 2e - winnaar is een lachertje imo adhv de foto's.
die rechter is echt bigze, maar antoine heeft overduidelijke de beste genen mee!

---------- Post toegevoegd Sun 16 Oct 2011 om 17:10 ----------

OT: antoine in 2008, hoe oud is die nu eigenlijk? 26 ofzo

DSC_3394_JCTHWYOXRT.jpg

dit is mijn streeffysiek. niks homo aan. dat jij zo gaat denken zegt iets over jou dan over mij.

je hoeft mij niet uit te leggen dan mannen in stringetjes zich bruin verven voor de spieren.
maar dat zou je net zo gay kunnen noemen als mijn fotos.

kan je dan een foto posten van dat fysiek zonder dat hij geforceerd in een of andere rare pose zijn schaamhaar laat zien

niks geforceerd aan. Ik vind mannen in stringetjes gay.
btw 15 jaar. ga buiten spelen ofzo.

indd ik heb zojuist even de foto's bekeken, nr 2 had eigenlijk 1ste moet zijn en antoine 2e - winnaar is een lachertje imo adhv de foto's.
die rechter is echt bigze, maar antoine heeft overduidelijke de beste genen mee!

---------- Post toegevoegd Sun 16 Oct 2011 om 17:10 ----------

OT: antoine in 2008, hoe oud is die nu eigenlijk? 26 ofzo

van juli '87 dus pas 24

[Link niet meer beschikbaar]
[Link niet meer beschikbaar]

sky even serieus dit is toch ****ing gay man. wtf.

geen smoesjes over olie enzo. dit gaat gewoon te ver.

---------- Post toegevoegd Sun 16 Oct 2011 om 17:16 ----------

kijk naar die pics het is om te kotsen

facepalm. ik ga niet meer oftopic hier.
OT:
[Afbeelding niet meer beschikbaar]
niet té maar meer dan genoeg spieren en flink ripped

ja idd ik kap ook met die discussies hier. als mensen zich maar normaal gedragen en serieuze foto's posten

inb4 dutchfitness

Goed fysiek man, met kleren aan zal die er wel 'normaal' uitzien.

Dat fysiek is wel heel erg aight. Alleen iets meer upperchest misschien. Mooie core.

Terug
Naar boven