MuscleMeat

Sticky Jouw ideale lichaam

Bijna hypocriet te noemen dit, met een Zyzz plaatje als avatar en als Zyzz aanhanger, aangezien hij soortgelijke plaatjes van zich zelf post naar mijn mening.

Dat onderbroekje omlaag duwen is waarschijnlijk gewoon om die v-cut te laten zien daar. Bij mensen die het daarboven scheren valt het je amper op dat hij niet nog lager zou kunnen zakken, maar zodra jullie wat haartjes daarboven zien wordt het gay. Ok.

:roflol:
dusdat
ze aanbidden allemaal die zyzz terwijl die ook altijd gay eruit zag me korte strakke broekjes en zijn pieleke laten zien. maargoed. dat mag allemaal

hypocriet

Als heterozijnde weet je gewoon wanneer het te ver gaat en gewoon gay is. Wij voelen dat gewoon aan.

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

srs

Abs, geen benen, amper armen, smalle rug...

:rolleyes:

ok zyzz staat hier dus helemaal buiten hé, hij is gewoon die ultimate troll

Tijd voor een fatsoenlijk fysiek :rolleyes:

Derek+dumb+bell.jpg

waaruit baseer je dat? ik zeg 'It's also in the roids', en jij begint over dat half nederland er zo uit ziet met roids.

Het is schijtirritant als mensen weer van die onnozele opmerkingen maken. Als het 'also in the roids' ligt, waarom loopt de helft van de wereld er niet bij zoals Poundstone? Tuurlijk wordt er (hevig) gebruikt, maar het is zo irritant dat het altijd wordt bestempeld als een wondermiddel. Net alsof het dan wel 'normaal' is om er zo bij te lopen a la Poundstone oid.

Terug
Naar boven