AndroidHealthClinic

Sticky Jouw ideale lichaam

Heb het hem in pm uitgelegd, geen zin om hier off topic te blijven gaan.

Mogen wij niet weten waarom je dat vind? Dan moet je geen uitlokkende reactie plaatsen.

Hij bedoeld dat het als Bodybuilder erom draait om je lichaam niet alleen van spiermassa te voorzien, maar dat de verschillende spieren(groepen) ook nog in proportie zijn en daarnaast je lichaam symmetrie te geven, niet te vergeten dat je ook droog moet staan. Voor een Strongman zullen waarschijnlijk de benen, rug, traps en schouders (in verhouding) overontwikkeld zijn , maar dat maakt niet uit omdat een strongman niet beoordeeld wordt op zijn fysiek.

Volgens bedoelt hij dat BB'ers alleen maar trainen voor massa en niet voor kracht. Beetje raar want je moet wel kracht hebben om massa te krijgen.[/QUOTE]

Dat klopt niet wat je daar zegt. Het gaat niet om hoeveel gewicht je verzet, maar hoe je het uitvoerd dus jij wil zeggen dat als iemand bijv 40kg dumbbells pakt en er lomp mee gaat smijten meer massa bouwt dan iemand die 16kg pakt en geconcentreerde bewegingen uitvoerd?. Dan heb ik het natuurlijk niet over het feit dat je wel vooruit gaat en dus steeds meer gewicht pakt, met goede uitvoering.

Volgens bedoelt hij dat BB'ers alleen maar trainen voor massa en niet voor kracht. Beetje raar want je moet wel kracht hebben om massa te krijgen.[/QUOTE]

Dat klopt niet wat je daar zegt. Het gaat niet om hoeveel gewicht je verzet, maar hoe je het uitvoerd dus jij wil zeggen dat als iemand bijv 40kg dumbbells pakt en er lomp mee gaat smijten meer massa bouwt dan iemand die 16kg pakt en geconcentreerde bewegingen uitvoerd?. Dan heb ik het natuurlijk niet over het feit dat je wel vooruit gaat en dus steeds meer gewicht pakt, met goede uitvoering.

Dat laatste bedoelde ik dus. Dat als je meer massa wil, je kracht daar ook voor moet zijn.

nee dat is geen gyno, zijn borstaanhechting is gewoon zo.

ot:
qpnmsn.jpg

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Yessss kevin

Best wel streeffysiek :)

Woow, respect voor die gast zijn 2 meter fysiek! Aesthetic as ****..

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Zou ie natural zijn?

Terug
Naar boven