MuscleMeat

Sticky Jouw ideale lichaam

Kan totaal geen respect opbrengen voor die gasten die zo vol zijn van zichzelf.
Waarom niet? Ik haat het ook als mensen liggen stoefen etc. Maar mensen mogen zichzelf geweldig vinden, persoonlijk denk ik dat het rot moet zijn als je jezelf niet goed vindt, de kunst is om bescheiden over te komen ;) Bovendien is het een beetje gay als je bvb zegt dat je niet goed bent in iets, terwijl je het goed kan.

n1215603639_127607_2028.jpg

In die aard toch, wel niet in die onderbroekjes, lol.

ben+booker.jpg

ben%20booker.jpg

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Die borst loopt wel heel erg achter op de rest of lijkt dat zo.

Ik verbaas me er vaak om hoe droog sommige gasten in dit topic zijn. Als je dat naturel wil kan je toch bijna niks meer eten..

ik vraag me altijd af hoe t kan dat die fitnessmodellen/mens health dudes zo'n ontzettend lange nek hebben, die van mij de helft ofzo ???

Ik verbaas me er vaak om hoe droog sommige gasten in dit topic zijn. Als je dat naturel wil kan je toch bijna niks meer eten..

Idd, als ik op 2000 kcals zit met 5x trainen en een shitload aan cardio geraak ik bijna nog niet onder de 10% , laat staan 7.

Dan doe je toch echt iets verkeerd ;)
Ook een naturel bb'er kan met veel discipline wedstrijddroog worden.

Dan moet je toch echt wel een hele goede discipline hebben en een flinke pak massa hebben wil je als naturel wedstrijddroog kunnen staan, van de meeste blijft niks over.

Ben eens naar 7% gegaan natural. Massaverlies is dan echt dramatisch, vooral van mn benen schoot bijna nx meer over... Chicks digden het wel :p

Dit doe ik wel never nooit meer. Ik run er wel wat aas naast dan.

Sta nu zelf op 10% en ik denk dat het wel kan maar als ik zie hoeveel massa ik heb moeten inleveren om van 18% naar 10% te gaan zal je wel een mooi jasje aan massa nodig hebben wil je dan nog wat over houden.

Ben eens naar 7% gegaan natural. Massaverlies is dan echt dramatisch, vooral van mn benen schoot bijna nx meer over... Chicks digden het wel :p

Dit doe ik wel never nooit meer. Ik run er wel wat aas naast dan.

Idd, ik vind het best prima aan 11-12% en af en toe wat terugcutten naar 9-10% , moest ik ooit naar 7% willen dan ga ik het naturel ook niet doen, het is al die moeite echt niet waard imo.

Idd, ik vind het best prima aan 11-12% en af en toe wat terugcutten naar 9-10% , moest ik ooit naar 7% willen dan ga ik het naturel ook niet doen, het is al die moeite echt niet waard imo.

Echt moeilijk is het niet hoor, het is gewoon erg weinig eten. Ik deed er zelfs nagenoeg geen cardio bij. Ik was ook begonnen aan 17%, dus ik was het gewoon om op weinig kcal te leven na een tijdje... Achteraf, toen ik terug begon te bulken, viel het me pas op hoeveel minder energie ik had gedurende die periode...

Echt moeilijk is het niet hoor, het is gewoon erg weinig eten. Ik deed er zelfs nagenoeg geen cardio bij. Ik was ook begonnen aan 17%, dus ik was het gewoon om op weinig kcal te leven na een tijdje... Achteraf, toen ik terug begon te bulken, viel het me pas op hoeveel minder energie ik had gedurende die periode...

Verklaart ook waarom je zoveel massa kwijt was tbh. Ikzelf ken geen zak van cutten, maar heb wel een maat die heel knap met voeding omgaat.

Verklaart ook waarom je zoveel massa kwijt was tbh. Ikzelf ken geen zak van cutten, maar heb wel een maat die heel knap met voeding omgaat.

Uiteraard eet je wel nog genoeg eiwitten en dergelijke. :rolleyes: Je moet gewoon je kcal heel erg terugschroeven na een tijdje.

Terug
Naar boven