Waterpoloer
Freaky Bodybuilder
- Waardering
- 633
- Lengte
- 1m80
- Massa
- 106kg
Omdat pingpong is zeer onderschatte sport is en ik het meer onder de aandacht probeer te krijgen.
problem?
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Wie zegt dat jij geen 14 bent? Je stats zijn al bijna ongeloofwaardig, en al die tijd geen foto. Sure n**ga.![]()

Wil ik wel zien dan. Jij hebt ook weer van die bullshit stats, en zoals iemand anders al aangaf, gasten van 1.80 90kilo 10% die een slechtere stats-persoon als streeffysiek posten...
Waarom nog uberhaupt stats gebruiken om iemand te dishen?![]()
87 kg. @ 13-14% denk ik, wat is het probleem?En mijn streeffysiek heb ik hier nog niet gepost, snap je agressieve reactie niet hoor.

87 kg. @ 13-14% denk ik, wat is het probleem?En mijn streeffysiek heb ik hier nog niet gepost, snap je agressieve reactie niet hoor.

Omdat pingpong is zeer onderschatte sport is en ik het meer onder de aandacht probeer te krijgen.
problem?
Hoezo hij is powerlifter, die horen dik te zijn
now u mad bosman?![]()

Nah
bekende quote uit de oude doos:
''Id rather be fat and strong as hell, then skinnie and weak''![]()
Chicks vragen niet hoeveel je squat hoor, umad?
Brb ff me sixpack tellen.

Meid boven je hoofd tillen -> snel laten zakken en opvangen in je armen = instand fan![]()

Klopt, nog niet.ik acht de kans 99.9999999E99% dat jij niet het fysiek van zyss hebt![]()