Fitness Seller

Sticky Jouw ideale lichaam

Klopt zijn bij naam was ook "zeus" :p. Hij heet Jusup Wilkosz btw.
w128.jpg

Vind de borst een beetje apart? En jammer van de abs...

(moest even mierennken)

Niettemin ****ing nice fysiek, dat calves, mirin.

Jesus, wat heeft die statham een k*tfysiek. Zijn romp is net een rechthoek ipv een V.

Hiervoor kuren???
Dan moet ik toch alvast naalden gaan inslaan.

uiteraard prima natty haalbaar, maar denk dat zoveel acteurs dit doen... Om er goed bij te staan voor een film waar ze een flink pak geld voor verdienen, toch ff snel paar KG spiermassa erbij.

Als je veel moet reizen en een druk werkschema hebt als goed bezet acteur, zul je niet elke 3 uur je bord kip met rijst naar binnen kunnen schuiven en 5x per week trainen, denk ik :o

uiteraard prima natty haalbaar, maar denk dat zoveel acteurs dit doen... Om er goed bij te staan voor een film waar ze een flink pak geld voor verdienen, toch ff snel paar KG spiermassa erbij.

Als je veel moet reizen en een druk werkschema hebt als goed bezet acteur, zul je niet elke 3 uur je bord kip met rijst naar binnen kunnen schuiven en 5x per week trainen, denk ik :o

Die gasten trainen anders vaak ongeveer een half jaar voor zo'n film, dat is 6 maanden alleen maar trainen en eten met top begeleiding.
Dan kan iedere ecto van dbb dat :p

Die gasten trainen anders vaak ongeveer een half jaar voor zo'n film, dat is 6 maanden alleen maar trainen en eten met top begeleiding.
Dan kan iedere ecto van dbb dat :p

nog 5 maanden, 30 dagen, 23 uur, en 59 minuten heb je nu de tijd. doe je ding.

Too much talk..

[Afbeelding niet meer beschikbaar]
Fysiek van Jeppe. Weet iemand of hij nog wedstrijden loopy etc?

dat dere taille
prachtig fysiek

:rolleyes: En dan: life after.

Of ga je kuren tot je 50 ?

Je lichaam gaat de weg kwijt zijn, en zal tienmaal zo hard moeten zoeken naar je testo omdat die regelaar volledig naar de klote geslagen is tijdens jouw fantastische pubermaanden.

Dat je kuurt, ok, maar wees wat bescheidener in het promoten ervan tjap

Zeg ik dat ik full time on ben?

En uit je uitspraak blijkt wel dat je er bar weinig vanaf weet..

"Je lichaam gaat de weg kwijt zijn, en zal tienmaal zo hard moeten zoeken naar je testo omdat die regelaar volledig naar de klote geslagen"

:roflol:

Ik promoot helemaal niets, het zijn juist de kids die hier bij iedere foto over juicen en NaTtY beginnen:rolleyes:

Ik denk niet dat ik ervan op de hoogte was dat Statham überhaupt een 'redelijk' fysiek had/heeft.

Nog steeds streef

die taille the ****, vind ik niet mooi tbh

Hij staat hier wel erg droog, en doet ook een soort vacuum
come on die vent heeft een goddelijk fysiek

14idgyr.jpg

---------- Post toegevoegd Thu 19 Jan 2012 om 19:58 ----------

en dan deze wheels eronder, pffffff

damn, en die zit op dbb?

één van de beste fysieken op dbb, met Rob S, Kuki, Trickster, Kale enz. wie vergeet ik?

Terug
Naar boven