AndroidHealthClinic

Sticky Jouw ideale lichaam

depends.... voor mij maakt het een wereld van verschil of iemand kuurt voor wedstrijden of iemand die kuurt alleen maar een beetje buff te wezen en tjiks te scoren.

Haha **** off man.. Ik kuur gewoon voor mezelf, omdat ik een lichaam wil krijgen die naturel niet haalbaar is.. Nooit getrained voor TjiKz..

Af en toe een recreatief kuurtje doen is echt niet zo slecht voor de gezondheid als wat al die papegaaien roepen..

En inderdaad, grammen wegspuiten, diuretica erbij, zware fatloss meds voor een wedstrijd, waar je uiteindelijk misschien naar huis gaat met een plastic bekertje en een pot eiwitten, dan is het ineens wel goed? :roflol:

---------- Post toegevoegd Wed 18 Jan 2012 om 20:37 ----------

Moraal van het verhaal beter niet kuren voor je gezondheid(kuren is nou eenmaal niet gezond), als je geen wedstrijdambities hebt (in een hogere klasse).

Moraal van die knul z'n mening bedoel je ;)

Er zijn wel meer dingen niet gezond.. Maar je kunt er vanuit gaan dat de meeste serieuze juicers zich niet lam zuipen in het weekend, een top voedingsschema hebben, geen drugs gebruiken, genoeg rusten, etc..

Weeg dat ook eens af :)

Af en toe een recreatief kuurtje doen is echt niet zo slecht voor de gezondheid als wat al die papegaaien roepen..

En inderdaad, grammen wegspuiten, diuretica erbij, zware fatloss meds voor een wedstrijd, waar je uiteindelijk misschien naar huis gaat met een plastic bekertje en een pot eiwitten, dan is het ineens wel goed? :roflol:

+1. Ik vind het 'als je geen wedstrijden draait moet je niet kuren' argument een beetje lame worden. Sommige mensen hebben gewoon voor zichzelf naturel onhaalbare doelen. Als je de gemiddelde wedstrijdbodybuilder ziet krijgt ie er geen **** voor terug behalve 'de eer te hebben gewonnen' en een miniprijsje. Puur het feit dat iemand in een paarse string op het podium staat maakt hem niet meer een atleet dan die ene persoon in de gym die er totaal voor gaat... Ik vind dat zo'n tokkieredenatie :S

Haha **** off man.. Ik kuur gewoon voor mezelf, omdat ik een lichaam wil krijgen die naturel niet haalbaar is.. Nooit getrained voor TjiKz..

---------- Post toegevoegd Wed 18 Jan 2012 om 20:37 ----------

Moraal van die knul z'n mening bedoel je ;)

Er zijn wel meer dingen niet gezond.. Maar je kunt er vanuit gaan dat de meeste serieuze juicers zich niet lam zuipen in het weekend, een top voedingsschema hebben, geen drugs gebruiken, genoeg rusten, etc..

Weeg dat ook eens af :)

K*t leven :(

ps: kuren doe je voor jezelf, of het nou voor de chicks, jezelf of een wedstrijd is :)

w12410.jpg

nice body is nice

zeker wel een streeffysiek PS: wat zou zijn vp zijn?

Ik kan je nu alvast met zekerheid vertellen dat het niet bij één kuur zal blijven.. Zodra je klaar bent met kuren en de weegschaal loopt weer terug, kracht gaat weer iets achteruit, je eigen test is laag waardoor je minder motivatie hebt en je je af en toe wel eens down kunt voelen, ga je al weer aan de volgende kuur denken ;)

Daar ben ik ook bang voor.
Voordat ik begon met trainen was ik al lang tevreden geweest met het lichaam wat ik nu heb... Maar je wilt constant meer en meer. In principe niets mis mee als het bij naturel blijft, maar bij drugs... Tsja.

Toch blijf ik bij mijn gedachte dat ik liever een paar kuurtjes neem en dan echt kan zeggen dat ik trots ben op mijn fysiek... Dan dat ik 10 jaar dedicated naturel train en nog steeds blijf mirin' op die fitness fysiekjes.

Daar ben ik ook bang voor.
Voordat ik begon met trainen was ik al lang tevreden geweest met het lichaam wat ik nu heb... Maar je wilt constant meer en meer. In principe niets mis mee als het bij naturel blijft, maar bij drugs... Tsja.

Toch blijf ik bij mijn gedachte dat ik liever een paar kuurtjes neem en dan echt kan zeggen dat ik trots ben op mijn fysiek... Dan dat ik 10 jaar dedicated naturel train en nog steeds blijf mirin' op die fitness fysiekjes.

Je wilt altijd meer, een naturel maximaal haalbaar fysiek is echt wel prima hoor. Denk dat er weinig mensen zijn die dat uberhaupt hebben, het kan altijd beter.

tussenweg?
als je wedstrijden doet, dan zul je het niet doen voor tjiks... right?!

Je maakt onderscheid tussen twee groepen. Iemand die kuurt om buff te worden voor wedstijden of om buff te worden voor de chicks.

Je weet zelf ook wel dat er genoeg mensen zijn zonder wedstrijd ambities en die niet kuren voor chicks lol. Als je uberhaupt al die moeite gaat doen voor een chick ben je kansloos.

volgende week een kuurtje pakken, zag een lekkere chick in de stad tegen die tegen me zij, als je wat buffer bent ga ik met je mee naar huis. Wat moet dat moet

Joh, voor veel streef fysieken die hier in deze sectie voorbij komen zijn als je naturel een goede basis hebt een kuurtje of 2 nodig.. Om nét even dat verschil te krijgen..

---------- Post toegevoegd Wed 18 Jan 2012 om 22:25 ----------

Denk dat dat een van de meest belangrijke dingen is in de bodybuilding, discipline om niet aan dat soort zaken toe te geven..

Ik ben zelf ook niet heel strikt hoor, ik ga niet zoals vroeger op vrijdag en zaterdag de stad in, maar eens per maand een feesie en dan drink ik gewoon een paar biertjes hoor ;)

Zal ook wel een beetje bij jouw leeftijd horen, lekker zuipen in het weekend :o

Scroll maar even naar boven.

Zie hem niet :o

Joh, voor veel streef fysieken die hier in deze sectie voorbij komen zijn als je naturel een goede basis hebt een kuurtje of 2 nodig.. Om nét even dat verschil te krijgen..

---------- Post toegevoegd Wed 18 Jan 2012 om 22:25 ----------

Denk dat dat een van de meest belangrijke dingen is in de bodybuilding, discipline om niet aan dat soort zaken toe te geven..

Ik ben zelf ook niet heel strikt hoor, ik ga niet zoals vroeger op vrijdag en zaterdag de stad in, maar eens per maand een feesie en dan drink ik gewoon een paar biertjes hoor ;)

Zal ook wel een beetje bij jouw leeftijd horen, lekker zuipen in het weekend :o

Ik zet nu alvast een beetje een basis, en dan ga ik over 6 jaar als ik niet meer zuip kuren, dan zit ik toch al op me natty max :trollface:

Ik zet nu alvast een beetje een basis, en dan ga ik over 6 jaar als ik niet meer zuip kuren, dan zit ik toch al op me natty max :trollface:

Haha, dit is wel hoe het zou moeten eigenlijk.. Eerst goed naturel gainen, dan pas aan kuren denken..

Heb dit zelf ook niet gedaan, veel te impulsief vroeg begonnen met kuren.. Waarschijnlijk als je natty al buff bent zal je uiteindelijk een stuk groter worden als je eenmaal begint met juicen..

Merk zelf dat naturel gainen een stuk moeilijker word als je eenmaal aan de AAS geweest bent :(

Haha, dit is wel hoe het zou moeten eigenlijk.. Eerst goed naturel gainen, dan pas aan kuren denken..

Heb dit zelf ook niet gedaan, veel te impulsief vroeg begonnen met kuren.. Waarschijnlijk als je natty al buff bent zal je uiteindelijk een stuk groter worden als je eenmaal begint met juicen..

Merk zelf dat naturel gainen een stuk moeilijker word als je eenmaal aan de AAS geweest bent :(

Voor mijn gevoel is natty zijn na een kuur zinloos, stel dat je 80% van je natty ma heb gehaald, je pakt een lekker test kuurtje en gaat naar 110%, dan kan je alleen maar achteruit gaan...?

Voor mijn gevoel is natty zijn na een kuur zinloos, stel dat je 80% van je natty ma heb gehaald, je pakt een lekker test kuurtje en gaat naar 110%, dan kan je alleen maar achteruit gaan...?
Na een kuur verlies je sowieso weer een deel van je spierkracht en massa dus in zekere zin klopt het wel wat je zegt ;)
Maar echt een absoluut maximum kun je niet stellen denk ik

Terug
Naar boven