Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Vraag me altijd af wat voor kleding die mensen naar hun werk aan doen![]()
Ik hoop dat jij snel geband wordt. Vervelend onderkruipsel.Ik weet dat ik grappig ben, maar dit was serieus mongooltje.
Ik hoop dat jij snel geband wordt. Vervelend onderkruipsel.
Ik hoop dat jij snel geband wordt. Vervelend onderkruipsel.
Lol denk je nou echt dat die bij arnold in de buurt komt?Sta nog steeds erg te kijken van dat fysiek. Die kerel zit toch bij ons op het forum, NL'er? Of ben ik nu in de war met iemand anders?
Hij had toch allemaal van die pics van hem en Arnold langs elkaar gezet omdat ie er nogal ''dichtbij'' in de buurt kwam? Echt respect voor die gast. Doen het hem er maar weinig na.

niet iedereen is een kantoorpikkie hoorVraag me altijd af wat voor kleding die mensen naar hun werk aan doen![]()

Lol denk je nou echt dat die bij arnold in de buurt komt?
Wat een simpele mensen heb je toch![]()

Lol denk je nou echt dat die bij arnold in de buurt komt?
Wat een simpele mensen heb je toch![]()
misschien uiteindelijk toch eens aan de juice.So much wiiiiin1. 'Bijna' heb ik tussen aanhalingstekens gezet. Dus, neem het maar met een korreltje zout.
2. HIJ is degene die daar een topic over heeft aangemaakt, niet ik.
3. Denk jij, dat JIJ mij moet gaan vertellen dat een naturel bodybuilder nooit dicht bij zal komen vergeleken met de bekendste bodybuilder aller tijden die AAS gebruikt heeft?
4. Alsof jij met je 60kg benchpress enig idee hebt van wat naturel haalbaar is. Just gtfo.
[Afbeelding niet meer beschikbaar]1. 'Bijna' heb ik tussen aanhalingstekens gezet. Dus, neem het maar met een korreltje zout.
2. HIJ is degene die daar een topic over heeft aangemaakt, niet ik.
3. Denk jij, dat JIJ mij moet gaan vertellen dat een naturel bodybuilder nooit dicht bij zal komen vergeleken met de bekendste bodybuilder aller tijden die AAS gebruikt heeft?
4. Alsof jij met je 60kg benchpress enig idee hebt van wat naturel haalbaar is. Just gtfo.
http://forum.dutchbodybuilding.com/f16/arnold-versus-mister10-167641/Sta nog steeds erg te kijken van dat fysiek. Die kerel zit toch bij ons op het forum, NL'er? Of ben ik nu in de war met iemand anders?
Hij had toch allemaal van die pics van hem en Arnold langs elkaar gezet omdat ie er nogal ''dichtbij'' in de buurt kwam? Echt respect voor die gast. Doen het hem er maar weinig na.
http://forum.dutchbodybuilding.com/f16/arnold-versus-mister10-167641/
mister10 heet hij hier op het forum.