MuscleMeat

Sticky Jouw ideale lichaam

Ben benieuwd hoevaak Serge in dit topic voorgekomen is.. :)

Ben benieuwd hoevaak Serge in dit topic voorgekomen is.. :)

ik denk dat alleen ik hem al 100x heb gepost ofzo hahah
die man blijft me inspireren :)

[Afbeelding niet meer beschikbaar][Afbeelding niet meer beschikbaar][Afbeelding niet meer beschikbaar][Afbeelding niet meer beschikbaar][Afbeelding niet meer beschikbaar]

jelly @ legs

hnnngg die taille

[Afbeelding niet meer beschikbaar]
troy13.jpg

Alle massamonsters daargelaten: ik ga persoonlijk liever voor de meest gespierde menshealth fysieken en dan +10kg UB-VVM en wheels.

hnnngg die taille

[Link niet meer beschikbaar]

No offence, maar ben ik de enige die de manier waarop zijn traps in delts overlopen nogal vreemd ogen? Plus de manier waarop zn kop op de romp staat lijkt een beetje alsof de schouders een stukkie naar buiten verplaatst zijn met een oversized trap als gevolg waardoor de verhouding raar lijkt.
Goed fysiek. excuses als ik het mis heb

Alle massamonsters daargelaten: ik ga persoonlijk liever voor de meest gespierde menshealth fysieken en dan +10kg UB-VVM en wheels.

http://m.menshealth.co.uk/mcs/e3_n/0/0/0/600/C8cVSgzf7k7zREswDgio7iOwAu6nuhkpCI1nbpXegyk=?u=http%3A%2F%2Fwww.menshealth.co.uk%2Fcm%2Fmenshealthuk%2Fimages%2FO0%2Fhugo-gemal-cover-model-competition-04102011-medium_new.jpg

Kan je wat stats geven bij benadering van dit soort fysieken?

bv die n*ger in de laatste pic van metro... ~6% bodyfat (en dan nog zo vol/rond zijn.. all natural hmmkay) en toch stel hij is 1.80 dan weegt die dude 90kg ofzo.
Ja hij is aesthetic.. maar onderschat niet hoe super buff die gast wel niet is

bv die n*ger in de laatste pic van metro... ~6% bodyfat (en dan nog zo vol/rond zijn.. all natural hmmkay) en toch stel hij is 1.80 dan weegt die dude 90kg ofzo.
Ja hij is aesthetic.. maar onderschat niet hoe super buff die gast wel niet is

Dit dus. Schat hem wel eerder op 8%, maar als je zo iemand in je gym ziet passeren dan kijk je al wel even om.

Kan je wat stats geven bij benadering van dit soort fysieken?

Stats zou ik ook niet weten. Het zijn mens health covermodellen en volgens mij hebben ze allemaal een cover of the year ofzo gewonnen. Zou je zelf even moeten googlen.

...

Not sure if srs. 10 kg vvm erbovenop dan ben je een massamonster.

Moet je eens voorstellen om 10 kg kipfilet overal op zijn lichaam te plakken...

Hangt natuurlijk grotendeels van de lengte af hoeveel impact 10kg vvm heeft, in die zin was het eigenlijk een rare uitspraak van me. Ik doelde meer op linksboven en rechtsonder dan op bijvoorbeeld die n*ger, zit nog een wezenlijk verschil tussen.

Terug
Naar boven