mack10
Massive Warrior
- Waardering
- 1.820
- Lengte
- 1m84
- Massa
- 103kg
- Vetpercentage
- 10%
Dat is zeker naturel haalbaar, als je maar genoeg discipline hebt en er veel tijd in besteed.
ik spreek je over 5 jaar wel weer

Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Dat is zeker naturel haalbaar, als je maar genoeg discipline hebt en er veel tijd in besteed.

Prima streven...
Natty haalbaar?
Vraag het me wel srs af, gewoon of het een rieel streven is.
Volgens mij heb jij dit al bereikt als je wat gaat cutten.Ja, maar dat is ook de MAX wat je naturel kan bereiken.
Volgens mij heb jij dit al bereikt als je wat gaat cutten.

Dus jij hebt na 1,5 jaar het max wat je naturel kan bereiken al bereikt?(buiten de borst om)
Seems legit.
Nee hoor, je progressie zal alleen wat langzamer gaan.Nee, denk dat ik na 3-4 jaar trainen op mijn MAX zit.
Maat van me traint 3,5 jaar waarvan de laatste 2,5 jaar serieus met voeding en hij komt er dicht in de buurt.

Edit.. deze mag ook..

Same here, vooral die onderarmen van Wrath.

Ja, maar dat is ook de MAX wat je naturel kan bereiken.
Must..have.. OMG.. Laat 'm in godsnaam langer zijn dan 1.85m.. en lever hem aub bij mij af.
---------- Post toegevoegd Tue 13 Mar 2012 om 17:42 ----------
Edit.. deze mag ook..![]()

Maat van me traint 3,5 jaar waarvan de laatste 2,5 jaar serieus met voeding en hij komt er dicht in de buurt.
Gebruik geen anabolen.