MuscleMeat

Sticky Jouw ideale lichaam

Veel mensen vergeten dat GetXXL = Spuitelf11, één van de grootste trolls die DBB ooit gekend heeft.

Dat is het niet, 60% van mijn sportschool kuurt zowat dat is het punt niet. Het punt is meer dat ik eerlijk toegeef niet te gebruiken, en sommige mensen mij ervan verdenken te liegen. Iedereen praat er gewoon open over op mijn sportschool, dus dat is het probleem niet.

Ik ben nog maar zelden mensen tegen gekomen die eerlijk toegeven dat ze wel gebruiken...
Dit na anderhalf jaar... dan ben jij de next mr o :-)

vraag me af wat ik nog op DBB doe, blijkbaar zien mensen je hier toch liever de stront in zakken, dan dat je iets bereikt, hoe moet het als ik over een paar maand weer update pics post? gewoon weer geflamed worden? waarom zou ik uberhaupt nog update pics posten:rolleyes:

vraag me af wat ik nog op DBB doe, blijkbaar zien mensen je hier toch liever de stront in zakken, dan dat je iets bereikt, hoe moet het als ik over een paar maand weer update pics post? gewoon weer geflamed worden? waarom zou ik uberhaupt nog update pics posten:rolleyes:

Je hebt groot gelijk, gewoon een ban aanvragen man :thumbup:

Waarom trek je je uberhaupt iets aan van die posts? Zie het als 'n compliment, mooier krijg je ze niet hoor.

Spuitelf11 zit nu toch op dutch fitness?

waarom jezelf zo defenden. als jij 'weet' dat je niet gebruikt hebt is dat toch oke? hoe harder je nee schreeuwt op dit forum hoe minder geloofwaardig je overkomt.

/care of mensen nou denken dat je een jucyluicy bent. je fysiek staat er toch. get your shit together man.

Ga jij nou tegen mensen zeggen dat ze hun 'shit together' moeten doen!

Emotioneel wrak! :trollface:

Hoody waar de **** maak je druk om als je weet dat niet zo is.

De meeste gaste die big zijn krijgen toch sowieso te horen van mensen die niet trainen dat ze anabolen gebruiken.

Hoody waar de **** maak je druk om als je weet dat niet zo is.

De meeste gaste die big zijn krijgen toch sowieso te horen van mensen die niet trainen dat ze anabolen gebruiken.

omdat ik irl ook iedere iedere keer de vraag krijg of ik ''gebruik'', na een tijdje word je het gewoon zat.

omdat ik irl ook iedere iedere keer de vraag krijg of ik ''gebruik'', na een tijdje word je het gewoon zat.

zeg dan gewoon ja en dan is het toch klaar... hou de eer aan jezelf.

ik vind het niet erg hoor dat je een juicyluicy bent, no problem :)

Gewoon als compliment opvatten. Ze zijn gewoon hartstikke jaloers ;) wel zielig trouwens mja zulke mensen blijf je houden.

je kan het idd als een comopliment zien, sterker nog in het begin was ik er juist trots op als mensen mij die vraag stelden. Maar tegenwoordig krijg ik die vraag zo vaak dat het gewoon iritant wordt.

Als je AAS gebruikt vind ik het niet zo gek dat ze vragen of je AAS gebruikt.

Terug
Naar boven