- Waardering
- 2.490
- Lengte
- 1m83
- Massa
- 91kg
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Veel mensen vergeten dat GetXXL = Spuitelf11, één van de grootste trolls die DBB ooit gekend heeft.
veel mensen vergeten dat getxxl = spuitelf11, één van de grootste trolls die dbb ooit gekend heeft.
Dat is het niet, 60% van mijn sportschool kuurt zowat dat is het punt niet. Het punt is meer dat ik eerlijk toegeef niet te gebruiken, en sommige mensen mij ervan verdenken te liegen. Iedereen praat er gewoon open over op mijn sportschool, dus dat is het probleem niet.
vraag me af wat ik nog op DBB doe, blijkbaar zien mensen je hier toch liever de stront in zakken, dan dat je iets bereikt, hoe moet het als ik over een paar maand weer update pics post? gewoon weer geflamed worden? waarom zou ik uberhaupt nog update pics posten![]()
vraag me af wat ik nog op DBB doe, blijkbaar zien mensen je hier toch liever de stront in zakken, dan dat je iets bereikt, hoe moet het als ik over een paar maand weer update pics post? gewoon weer geflamed worden? waarom zou ik uberhaupt nog update pics posten![]()
Ga jij nou tegen mensen zeggen dat ze hun 'shit together' moeten doen!
Emotioneel wrak!![]()

Hoody waar de **** maak je druk om als je weet dat niet zo is.
De meeste gaste die big zijn krijgen toch sowieso te horen van mensen die niet trainen dat ze anabolen gebruiken.
omdat ik irl ook iedere iedere keer de vraag krijg of ik ''gebruik'', na een tijdje word je het gewoon zat.

omdat ik irl ook iedere iedere keer de vraag krijg of ik ''gebruik'', na een tijdje word je het gewoon zat.
wel zielig trouwens mja zulke mensen blijf je houden.Als je AAS gebruikt vind ik het niet zo gek dat ze vragen of je AAS gebruikt.