torso/benen/vetpercentage van CR7, + mijn schouders en traps, plus iets dikkere armen dan ons beide.
Wat is vp van CR7 dan?
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
torso/benen/vetpercentage van CR7, + mijn schouders en traps, plus iets dikkere armen dan ons beide.
Lollzzz, haar ken ik haha zat vroeger bij mij op school.. Desiree heet ze, achterna weet ik niet meer
Ze is wel lekker geworden goddamn
---------- Post toegevoegd Thu 15 Mar 2012 om 10:05 ----------
Strong detective work is strong..
Desiree den Oude heet ze..
Yall niggaz can thank me leturrrr
[Afbeelding niet meer beschikbaar]
Laag als tits.
Plus niet (overdreven) geflexed/opgepompt/vochtafgedreven/roided up voor een shoot zoals de meeste pics van andere modellen. Gewoon walkaround vet%.
Dan is zijn hoofd in die 9 jaar niets veranderd..

[Afbeelding niet meer beschikbaar]
Laag als tits.
Plus niet (overdreven) geflexed/opgepompt/vochtafgedreven/roided up voor een shoot zoals de meeste pics van andere modellen. Gewoon walkaround vet%.
[Link niet meer beschikbaar]
Ik zou zeggen stop maar met trainen

Krijgen we dit gezijk weer.
Net alsof iedereen brede poten wil hebben... ( ikzelf heb er geen problemen mee hoor wil best beestige poten )