Mysterio3
Advanced Bodybuilder
- Waardering
- 31
- Lengte
- 1m75
- Massa
- 74kg
- Vetpercentage
- 10%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Benen van Ronaldo zijn goed, koeie poten schrik je alleen dames mee weg en kan je amper een sprintje trekken.
Kan je wel Nederlands? lees het opnieuw en reageer opnieuw.
Krijgen we dit gezijk weer.
Net alsof iedereen brede poten wil hebben... ( ikzelf heb er geen problemen mee hoor wil best beestige poten )
Kan je wel nederlands? lees het opnieuw en reageer opnieuw.
Bedankt voor de moeite.
Mvg, Tom en kids
Benen van Ronaldo stellen niet veel voor, Satéprikkers noem ik dat.
Maar aan jouw avi kan ik wel opmaken dat jij niet een lift.

Lijkt me sterk als het nou over seedorf ging ok maar dit zijn ecto benen
The ****? Zijn avi doet me denken aan marcel3000 zn avi en die heeft gekuurd. (no offence marcel), hoe kom je erbij dat ie niet traint?![]()
Lollzzz, haar ken ik haha zat vroeger bij mij op school.. Desiree heet ze, achterna weet ik niet meer
Ze is wel lekker geworden goddamn
---------- Post toegevoegd Thu 15 Mar 2012 om 10:05 ----------
Strong detective work is strong..
Desiree den Oude heet ze..
Yall niggaz can thank me leturrrr

Hij past 2x in Marcel maar goed..
---------- Post toegevoegd Fri 16 Mar 2012 om 08:24 ----------
Laatst ontvangen karma:
[Afbeelding niet meer beschikbaar]Jouw ideale lichaam Fri 16 Mar 2012 07:47, Fuuuuuuck
[Afbeelding niet meer beschikbaar]Jouw ideale lichaam Thu 15 Mar 2012 17:51, Ik klikte hahahah!!!!
[Afbeelding niet meer beschikbaar]Jouw ideale lichaam Thu 15 Mar 2012 13:55, nice one!
[Afbeelding niet meer beschikbaar]Jouw ideale lichaam Thu 15 Mar 2012 10:18,
[Afbeelding niet meer beschikbaar]Jouw ideale lichaam Thu 15 Mar 2012 10:15, got owned LO
[Afbeelding niet meer beschikbaar]Jouw ideale lichaam Thu 15 Mar 2012 10:11, XDD
Fappers!!
Benen van Ronaldo zijn goed, koeie poten schrik je alleen dames mee weg en kan je amper een sprintje trekken.
Er is wel degelijk nog een verschil tussen monster benen, wat getrainde benen en wat die benen van ronaldo betreft.
En niet kunnen sprinten:
http://www.youtube.com/watch?v=Z1-ygiI6_3M
Kevin zijn benen kan je wel onder monster klasseren.
Dit is een mooi voorbeeld van monster benen die kunnen sprinten.
umad?waarom reageert er iemand uberhaupt op tommetje? De grootste r*tard op het hele forum