MuscleMeat

Sticky Jouw ideale lichaam

Benen van Ronaldo zijn goed, koeie poten schrik je alleen dames mee weg en kan je amper een sprintje trekken.

Benen van Ronaldo stellen niet veel voor, Satéprikkers noem ik dat.

Maar aan jouw avi kan ik wel opmaken dat jij niet een lift.

The ****? Zijn avi doet me denken aan marcel3000 zn avi en die heeft gekuurd. (no offence marcel), hoe kom je erbij dat ie niet traint? :o

:roflol: @marcel vergelijking

Opmerking: gelieve geen seksueel/erotisch getinte foto's meer te plaatsen in dit topic. Het moeten dus echt BB foto's zijn en geen erotische indruk wekken.

Zie: [Link niet meer beschikbaar]

Anders vind Google het niet goed en halen ze de banners weg. :rolleyes:

Bedankt voor jullie medewerking.

The ****? Zijn avi doet me denken aan marcel3000 zn avi en die heeft gekuurd. (no offence marcel), hoe kom je erbij dat ie niet traint? :o

Hij past 2x in Marcel maar goed..

---------- Post toegevoegd Fri 16 Mar 2012 om 08:24 ----------

Lollzzz, haar ken ik haha zat vroeger bij mij op school.. Desiree heet ze, achterna weet ik niet meer:(

Ze is wel lekker geworden goddamn:eek:

---------- Post toegevoegd Thu 15 Mar 2012 om 10:05 ----------

Strong detective work is strong..

Desiree den Oude heet ze..

Yall niggaz can thank me leturrrr

Laatst ontvangen karma:
[Afbeelding niet meer beschikbaar]Jouw ideale lichaam Fri 16 Mar 2012 07:47, Fuuuuuuck
[Afbeelding niet meer beschikbaar]Jouw ideale lichaam Thu 15 Mar 2012 17:51, Ik klikte hahahah!!!!
[Afbeelding niet meer beschikbaar]Jouw ideale lichaam Thu 15 Mar 2012 13:55, nice one!
[Afbeelding niet meer beschikbaar]Jouw ideale lichaam Thu 15 Mar 2012 10:18, :roflol:
[Afbeelding niet meer beschikbaar]Jouw ideale lichaam Thu 15 Mar 2012 10:15, got owned LO
[Afbeelding niet meer beschikbaar]Jouw ideale lichaam Thu 15 Mar 2012 10:11, XDD

Fappers!!

Hij past 2x in Marcel maar goed..

---------- Post toegevoegd Fri 16 Mar 2012 om 08:24 ----------

Laatst ontvangen karma:
[Afbeelding niet meer beschikbaar]Jouw ideale lichaam Fri 16 Mar 2012 07:47, Fuuuuuuck
[Afbeelding niet meer beschikbaar]Jouw ideale lichaam Thu 15 Mar 2012 17:51, Ik klikte hahahah!!!!
[Afbeelding niet meer beschikbaar]Jouw ideale lichaam Thu 15 Mar 2012 13:55, nice one!
[Afbeelding niet meer beschikbaar]Jouw ideale lichaam Thu 15 Mar 2012 10:18, :roflol:
[Afbeelding niet meer beschikbaar]Jouw ideale lichaam Thu 15 Mar 2012 10:15, got owned LO
[Afbeelding niet meer beschikbaar]Jouw ideale lichaam Thu 15 Mar 2012 10:11, XDD

Fappers!!

als wraak heb ik dan maar een noot gebarsten op jouw pics.

Dan moet marcel zijn avi representatiever uitbeelden :D

LOL krijgen we dat weer.

Net alsof iedere bodybuilder getraint is om te sprinten/rennen.

Dit is een mooi voorbeeld van monster benen die kunnen sprinten.

Sprinten heeft vrij weinig te maken met de grootte van je benen. Als je nooit echt hebt geleerd om te sprinten dan kun je de meeste sprintgains krijgen door het te oefenen, als je beetje aan je limiet zit dan zijn de grootte van je benen pas een significante factor voor verdere sprintgains.

Dusja, als je ff wat maanden de 100m sprint gaat oefenen dan ren je 95% van de mensen voorbij ongeacht je bouw. (Papzakken niet meegerekend)

Ziet er alsnog wel leip uit zo'n groot beest die zo hard voorbij komt :D

waarom reageert er iemand uberhaupt op tommetje? De grootste r*tard op het hele forum

ik ken m niet maar bedankt voor de info.

Terug
Naar boven