MuscleMeat

Sticky Jouw ideale lichaam

srs demian wat loop je nou constant te janken over dat natty gebeuren, iedereen ziet er anders uit op zijn natty max omdat niemand identieke genen heeft, get over it

srs demian wat loop je nou constant te janken over dat natty gebeuren, iedereen ziet er anders uit op zijn natty max omdat niemand identieke genen heeft, get over it

Waarom zeiken? Zeg gewoon dat ik zoiets natty hoop te behalen, ik zeik er niet over. Wie zeikt er nou op wie :roflol:

umad?

Die massa is goed 'natty' te behalen, maar probeer maar eens onder de 6-8% te komen zonder verlies van spier.

Tom Hardy in "warrior" is mn streef, gewoon nog wel "natuurlijk" breed.
De echte bb fysieken vind ik wel mooi, maar niet om zelf te hebben.

2i6j2b.jpg

jfxehd.jpg

nomnom

blog1.jpg

Hij heeft zelfs aders op zijn buik... En dan zeggen dat hij max op 6% zit :p

Hij heeft zelfs aders op zijn buik... En dan zeggen dat hij max op 6% zit :p

Volgensmij begrijp jij niet hoe droog 6% werkelijk is... Dit is echt niet lager als 6 hoor.

---------- Post toegevoegd Tue 20 Mar 2012 om 20:17 ----------

Waterpoloer!!!!!!:mad::mad::mad::mad:

zal allemaal wel, maar die cuts van hem zijn echt heel erg diep en lijkt alsof hij ook heel weinig water vasthoudt en geen grammetje vet heeft. Volgens mij zit hij daar op contest shape zowat. Zo kan je er echt niet een hele zomerlang bijlopen

zal allemaal wel, maar die cuts van hem zijn echt heel erg diep en lijkt alsof hij ook heel weinig water vasthoudt en geen grammetje vet heeft. Volgens mij zit hij daar op contest shape zowat. Zo kan je er echt niet een hele zomerlang bijlopen

Dat lijkt me ook niet gezond nee,
zelf wil ik nooit zo droog staan, totaal mijn ambitie niet en ik zou teveel spiermassa inleveren.

Terug
Naar boven