Waterpoloer
Freaky Bodybuilder
- Waardering
- 633
- Lengte
- 1m80
- Massa
- 106kg
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
wat is het toch dat hedendaagse pro's met al hun geavanceerdere AAS dan vroeger, niet meer kunnen tippen aan de legs van tom platz?!

STERKE KUITEN is not the same as grote kuiten of kuiten trainen voor hypertrophy zoals voor een bbHeb je OOIT wel is strongmen gekeken? bij 9 van de 10 loopoefeningen schiet het kramp in de kuiten omdat de kuiten bij de meeste zwaar achterliggen. Zelfs bij het tillen van de atlas stenen zijn goede kuiten nodig
Heb je OOIT wel is strongmen gekeken? bij 9 van de 10 loopoefeningen schiet het kramp in de kuiten omdat de kuiten bij de meeste zwaar achterliggen. Zelfs bij het tillen van de atlas stenen zijn goede kuiten nodig
Als ik over 3 maandjes weer op 6% sta zal ik is een foto maken van mij en iemand van 20%+ , kan je zien hoe vadzig die gozer dan lijkt, get real bro!
Bovendien kan je buff op meerdere manieren interpreteren natuurlijk.
Niemand dat Matt Kroc had herkend dan op die foto met strongmans
Powerlifter die ook wel eens een bodybuilding wedstrijd mee deed:
http://www.google.be/search?hl=nl&s...urce=og&sa=N&tab=wi&ei=X5VnT9eYA4eC8gP0lNn9CA
---------- Post toegevoegd Mon 19 Mar 2012 om 21:22 ----------
Zijn broek alleen LOL
Lol je post een foto van iemand anders, dat is matt helemaal niet.
De naam ontgaat me, maar het is een powerlifter alle sinds.

serieuze reply voor dit topic
aaron curtis :
[Afbeelding niet meer beschikbaar]
met piney
Ja weet vond het ook bij google pics, had het ook eerder gezien maar ben naam kwijt.