AndroidHealthClinic

Sticky Jouw ideale lichaam

pineapple ook aan de roids?

geile spijkerbroekje hoor

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

wat is het toch dat hedendaagse pro's met al hun geavanceerdere AAS dan vroeger, niet meer kunnen tippen aan de legs van tom platz?!

Damn die shorts van piney zijn gay as phuck

zijn kapsel is gayest of all

---------- Post toegevoegd Mon 19 Mar 2012 om 16:27 ----------

wat is het toch dat hedendaagse pro's met al hun geavanceerdere AAS dan vroeger, niet meer kunnen tippen aan de legs van tom platz?!

tja, niet iedereen heeft de ballen om ze op zo'n manier te trainen als platz :)
en dan nog.. genetics!

http://www.youtube.com/watch?v=TX2CMUOOd14&feature=related
http://www.youtube.com/watch?v=BXQRKbP6keI&feature=related

paul demayo had ook een goed stel benen;
2+-+Paul+de+Mayo.jpg

en mustafa natuurlijk met zn zieke quad sweep;
[Afbeelding niet meer beschikbaar]

"On high rep days after doing 405 for 30+ reps, I vividly remember racking the bar and not breathing hard at all, but as soon as I took my belt off my heart rate soared upward and I found myself gasping for air. In a way, that sensation frightened me. Sometimes I would fall to the floor, place the magical towel over my eyes, and ask myself, what if my heart does not slow down. I saw stars. My legs felt as if someone was stabbing knives into them"

Heb je OOIT wel is strongmen gekeken? bij 9 van de 10 loopoefeningen schiet het kramp in de kuiten omdat de kuiten bij de meeste zwaar achterliggen. Zelfs bij het tillen van de atlas stenen zijn goede kuiten nodig
STERKE KUITEN is not the same as grote kuiten of kuiten trainen voor hypertrophy zoals voor een bb

Heb je OOIT wel is strongmen gekeken? bij 9 van de 10 loopoefeningen schiet het kramp in de kuiten omdat de kuiten bij de meeste zwaar achterliggen. Zelfs bij het tillen van de atlas stenen zijn goede kuiten nodig

Haha, heb je OOIT wel eens een strongman gezien waarbij het in zijn kuiten schiet? Meeste van die big boys hebben btw een kuitomvang van 45 cm+

Als ik over 3 maandjes weer op 6% sta zal ik is een foto maken van mij en iemand van 20%+ , kan je zien hoe vadzig die gozer dan lijkt, get real bro!

Je vergist je in hoe groot sommige van die gasten zijn. Heb het dan wel over die kerel in het midden bijvoorbeeld, is serieus buff (en zijn vet% ligt niet hoger dan 15%). Of Weeg jij 100 kilo als je op 6% zit? Denk het niet;) Bovendien kan je buff op meerdere manieren interpreteren natuurlijk.

Laatst bewerkt:
Lol je post een foto van iemand anders, dat is matt helemaal niet.
De naam ontgaat me, maar het is een powerlifter alle sinds.

Is dat pineapplebra bulking? :roflol:

Lol, rare hoek maar dat onderbeen van die kerel op de laatste foto (rechts) ziet er wel heel mini uit.

post hierboven, vind het wel bruut maar niet mooi om eerlijk te zijn. dan bedoel ik dus het gedeelte traps bovenkant borst en het buik gedeelte vooral. die rib die je goed ziet vind ik echt lelijk uit zien. heeft een naam dat stukje maar wet zo ff niet. rest wel zeer nice(2e foto). haar op 3e foto van die met zijn gay broekje kan echt niet he weet niet wat die kerel bezielt om zo zijn haar te doen maar vind het echt vreselijk. piramide op je hoofd

Terug
Naar boven