Rechterbicep is veel groter dan de linker. Ifyouknowwhatimean.

Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.

Fappen doe je niet met je bicep toch, eerder onderarm/brachialis
---------- Post toegevoegd Wed 21 Mar 2012 om 19:58 ----------
we're doomed

Toch is mijn rechterarm 3x zo groot als mijn linker![]()
Waarschijnlijk omdat je rechtshandig bent en je teveel barbells gebruikt vanaf het begin?
Denk eerder omdat je meer met recht doet, dingen pakken, fappen, schrijven, mobiel pakken. (srs)
ik wel.
wat een gruwelijk fysiek heeft die curtis. Vind alleen jammer dat zijn lichaam niet symmetrisch is. Mist trouwens wel een tikje dikte op zijn traps

Hoe bedoel je precies niet symmetrisch dan?
Claimt trouwens dat ie natural is, zou het?
---------- Post toegevoegd Wed 21 Mar 2012 om 23:15 ----------
Spiervezels worden wel meer gebruikt dus betere connectie er tussen ofzo? Praat ons eens bij fysio![]()
Daar heb je een punt, het kracht verschil zit hem dan ook vaak niet zozeer in de spierkracht maar in de zenuwprikkeling.
Hoe meer je een spier gebruikt hoe beter je hersens uit eindelijk je motor units leerd aan te sturen.
Dat is ook de reden waarom bv een pler met veel minder spiermassa sterker kan zijn dan een bber.
De pler bezit over een betere prikkeling waardoor hij een explosievere kracht kan uitoefenen.
Althans als mijn fysiologie boek de waarheid spreekt
Ooit ergens gelezen, maar dit zorgt dus ook weer voor het verschil tussen links en rechts?MooiOoit ergens gelezen, maar dit zorgt dus ook weer voor het verschil tussen links en rechts?
Hoe bedoel je precies niet symmetrisch dan?
Claimt trouwens dat ie natural is, zou het?
---------- Post toegevoegd Wed 21 Mar 2012 om 23:15 ----------
Spiervezels worden wel meer gebruikt dus betere connectie er tussen ofzo? Praat ons eens bij fysio![]()