- Waardering
- 2.020
- Lengte
- 1m88
- Massa
- 83kg
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Jup, als jij bv je linkerhand alleen gebruikt om je broek omhoog te houden dan kan je er ook amper wat mee.
Bewegen moet je leren
Als je 20 jaar lang vooral je rechterarm gebruikt bij ADL taken, kan je er wel vanuit gaan dat de neuromusculaire controle een pak beter is dat je niet dominante arm.
Ik merk dat zeer fel bij mind-muscle connection bij isolatiewerk, terwijl ik gewoon even sterk ben L en R
Links heb ik ook altijd minder spierpijn (en minder gevoel in het algemeen, maar dat zal weer met de afferenten te maken)
haha 
Als je 20 jaar lang vooral je rechterarm gebruikt bij ADL taken, kan je er wel vanuit gaan dat de neuromusculaire controle een pak beter is dat je niet dominante arm.
Ik merk dat zeer fel bij mind-muscle connection bij isolatiewerk, terwijl ik gewoon even sterk ben L en R
Links heb ik ook altijd minder spierpijn (en minder gevoel in het algemeen, maar dat zal weer met de afferenten te maken)
Dit is echt perfect idd, mischien iets meer definitie op zijn benen.
kerel zag er echt ziek goed uit![]()
[Afbeelding niet meer beschikbaar]
Is dat niet die kerel die AC had gewonnen in de -70kg categorie?

Laten we niet vergeten dat onze eigen held van dbb zelf ook op deze internationale wedstrijd stond!

Nice, streef.Side tricep is een nice pose.
[Link niet meer beschikbaar]