MuscleMeat

Sticky Jouw ideale lichaam

Rug heeft ie ook.

[Link niet meer beschikbaar]

buwahhahahaahah

terrorist make there way into bb as well

[Link niet meer beschikbaar]

Beste lats heeft die terrorist!

Jup, als jij bv je linkerhand alleen gebruikt om je broek omhoog te houden dan kan je er ook amper wat mee.
Bewegen moet je leren

Als je 20 jaar lang vooral je rechterarm gebruikt bij ADL taken, kan je er wel vanuit gaan dat de neuromusculaire controle een pak beter is dat je niet dominante arm.

Ik merk dat zeer fel bij mind-muscle connection bij isolatiewerk, terwijl ik gewoon even sterk ben L en R
Links heb ik ook altijd minder spierpijn (en minder gevoel in het algemeen, maar dat zal weer met de afferenten te maken)

Als je 20 jaar lang vooral je rechterarm gebruikt bij ADL taken, kan je er wel vanuit gaan dat de neuromusculaire controle een pak beter is dat je niet dominante arm.

Ik merk dat zeer fel bij mind-muscle connection bij isolatiewerk, terwijl ik gewoon even sterk ben L en R
Links heb ik ook altijd minder spierpijn (en minder gevoel in het algemeen, maar dat zal weer met de afferenten te maken)

Hey mister mind-muscle connection, was jij dat niet dat mij een pompende bodybuilder noemde :p haha :D

Dat zeg ik toch ook?

mahmut+irmak8.jpg

perfect :)
Dit is echt perfect idd, mischien iets meer definitie op zijn benen.

Ja die postte ibo toen

Laten we niet vergeten dat onze eigen held van dbb zelf ook op deze internationale wedstrijd stond!

uploadfromtaptalk1332431470967.jpg

uploadfromtaptalk1332431491154.jpg

Ibooo!

Side tricep is een nice pose. :)

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Ibo is ook bruut yesyes :)

Terug
Naar boven