MuscleMeat

Sticky Jouw ideale lichaam

Deze zijn allemaal al wel voorbij gekomen, ben ik vrij zeker van :P

Aaron Curtis
phpdLcDejPM.jpg

Brian Withacre, ziek goede physique
[Afbeelding niet meer beschikbaar]

En Steve Cook

Ik zie bijna nooit nieuw foto's

Steve cook is toch natty?

als ik de keuze had.. zou ik alsnog voor steve cook zn fysiek kiezen.
weet je hoe ****ing veel eten/aas/peptiden je nodig hebt om een meneer coleman te onderhouden? lijkt me niet echt leuk, bb moet vooral ook leuk en te financieren zijn vind ik.
als we praten over de betere/gruwlijkere fysiek is het coleman, no doubt about that!

Vanuit bb oogpunt vindt ik het wel mooi,
Maar ik zou niet willen ruilen met een lichaam als dat, Veel te massaal als ideale lichaam.

vraag me af wanner de mr o's van de afgelopen 5 a 10 jaar dood gaan

Wanneer ga jij?

Ronnie ziet er nu al ongezond uit, ik geef hem niet lang meer.. Heb liever Aaron curtis of steve cooks zijn fysiek, ik vind dat BB draait om een zoveel mogelijk small waist te behouden en alle lichaamsdelen op elkaar af te stemmen. Als je over je natty grens bent moet je volgens mij voor altijd juicen om dat look te behouden, toch?

Ronnie ziet er nu al ongezond uit, ik geef hem niet lang meer.. Heb liever Aaron curtis of steve cooks zijn fysiek, ik vind dat BB draait om een zoveel mogelijk small waist te behouden en alle lichaamsdelen op elkaar af te stemmen. Als je over je natty grens bent moet je volgens mij voor altijd juicen om dat look te behouden, toch?

Dat sowieso, maar je word sowieso kleiner door de leeftijd tenzij je meer juiced dan eerst...

Inderdaad, alle spiermassa die je wint met een kuurtje valt er natuurlijk meteen weer af de dag dat je off gaat. /facepalm

Onzin?
Denk jij dat als je 80 bent dat je buffer dan ooit rondloopt ofzo? ???

Terug
Naar boven