tommetje1993
Freaky Bodybuilder
- Waardering
- 362
- Lengte
- 1m96
- Massa
- 94kg
- Vetpercentage
- 9%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Dat sowieso, maar je word sowieso kleiner door de leeftijd tenzij je meer juiced dan eerst...
Hier had ik er over, 1e kuur hou je mits je voeding etc correct is maar als je een massa beest bent van 120 kg *% etc lijkt me natty behouden niet mogelijk (denk ik tenminste)Inderdaad, alle spiermassa die je wint met een kuurtje valt er natuurlijk meteen weer af de dag dat je off gaat. /facepalm
Waarom word bij ELKE foto hier weer over dat gezeik natty of niet gepraat ongelooflijk. hele tijd die discussies hier. Doe gewoon je best en kijk hoe ver je komt
Lijkt mijn before foto wel
wat was ik daar skinny fat zegLijkt wel een gay-forum, met al die foto's van al die "natty" mannen...![]()
Inderdaad, alle spiermassa die je wint met een kuurtje valt er natuurlijk meteen weer af de dag dat je off gaat. /facepalm
Als je aas gebruikt en traint en je aan je voeding houd word je niet kleiner hoor?
ps, hoe kom jij ineens bij het bejaarde getal 80 jaar?
Lijkt mijn before foto welwat was ik daar skinny fat zeg

Lijkt mijn before foto welwat was ik daar skinny fat zeg

Alsof jij ooit fotos hebt gepost, L. wss heeft hij een beter fysiek dan jij![]()

Misschien moet je eens kijken in welk topic je zit. Als jouw ideale lichaam wat anders is dan dat van een man, moet je toch eens bij jezelf te rade gaan over je geaardheid.
heb ik gedaan, in mijn log maar dat is een jaar geleden grappig als je nu wilt zeggen dat hij een beter fysiek heeft terwijl ik 2 jaar train en hij maar net?Alsof jij ooit fotos hebt gepost, L. wss heeft hij een beter fysiek dan jij![]()
heb ik gedaan, in mijn log maar dat is een jaar geleden grappig als je nu wilt zeggen dat hij een beter fysiek heeft terwijl ik 2 jaar train en hij maar net?
Als jij zo trots bent op je huidige fysiek, waarom heb je dan al een jaar geen pics gepost, L. Post dan een update pic, inplaats van hem zo af te zeiken dat jouw fysiek velen malen beter isheb ik gedaan, in mijn log maar dat is een jaar geleden grappig als je nu wilt zeggen dat hij een beter fysiek heeft terwijl ik 2 jaar train en hij maar net?

Als jij zo trots bent op je huidige fysiek, waarom heb je dan al een jaar geen pics gepost, L. Post dan een update pic, inplaats van hem zo af te zeiken dat jouw fysiek velen malen beter is![]()

Ok zal ik doen na mn cutAls jij zo trots bent op je huidige fysiek, waarom heb je dan al een jaar geen pics gepost, L. Post dan een update pic, inplaats van hem zo af te zeiken dat jouw fysiek velen malen beter is![]()
denk dat je die man-tiet best blurred, anders gaat google-ads weer komen klagen.