XXL Nutrition

Sticky Jouw ideale lichaam

Als je aas gebruikt en traint en je aan je voeding houd word je niet kleiner hoor?

ps, hoe kom jij ineens bij het bejaarde getal 80 jaar?

Waarom word bij ELKE foto hier weer over dat gezeik natty of niet gepraat ongelooflijk. hele tijd die discussies hier. Doe gewoon je best en kijk hoe ver je komt

Inderdaad, alle spiermassa die je wint met een kuurtje valt er natuurlijk meteen weer af de dag dat je off gaat. /facepalm
Hier had ik er over, 1e kuur hou je mits je voeding etc correct is maar als je een massa beest bent van 120 kg *% etc lijkt me natty behouden niet mogelijk (denk ik tenminste)

Waarom word bij ELKE foto hier weer over dat gezeik natty of niet gepraat ongelooflijk. hele tijd die discussies hier. Doe gewoon je best en kijk hoe ver je komt

omdat het bijna altijd fysieken in de piek van hun kuur zijn, of zelfs mensen die niet kuren maar constant on zijn.

Lijkt wel een gay-forum, met al die foto's van al die "natty" mannen... :D

Laatst bewerkt:
Inderdaad, alle spiermassa die je wint met een kuurtje valt er natuurlijk meteen weer af de dag dat je off gaat. /facepalm

Dat zeg ik toch niet?

Wat is er niet zo dan?

Als je aas gebruikt en traint en je aan je voeding houd word je niet kleiner hoor?

ps, hoe kom jij ineens bij het bejaarde getal 80 jaar?

Dat zeg ik ook niet, ik heb het erover als je stopt met aas en je aan je voeding training houd.

Lijkt mijn before foto wel :roflol: wat was ik daar skinny fat zeg

:o

hap hap hap ;)
Ik zie trouwens liever het lichaam van Charlize Theron of zo... :D

Misschien moet je eens kijken in welk topic je zit. Als jouw ideale lichaam wat anders is dan dat van een man, moet je toch eens bij jezelf te rade gaan over je geaardheid.

heb ik gedaan, in mijn log maar dat is een jaar geleden grappig als je nu wilt zeggen dat hij een beter fysiek heeft terwijl ik 2 jaar train en hij maar net?
Als jij zo trots bent op je huidige fysiek, waarom heb je dan al een jaar geen pics gepost, L. Post dan een update pic, inplaats van hem zo af te zeiken dat jouw fysiek velen malen beter is:rolleyes:

Als jij zo trots bent op je huidige fysiek, waarom heb je dan al een jaar geen pics gepost, L. Post dan een update pic, inplaats van hem zo af te zeiken dat jouw fysiek velen malen beter is:rolleyes:

En geen idee hebben waar ik vanaf kwam? :D

Terug
Naar boven