MuscleMeat

Sticky Jouw ideale lichaam

Als je ''KT gecombineerd met boksen'' als excuus gebruikt... Waarom laat je dan niet 1 van de twee zakken om goed te worden in 1 ipv te falen in beide, no offence.

Denk dat het combineren nogal moeilijk gaat gezien het herstel.

Ook heb ik te veel geslapen...

en.. en...

ach, ik vind me gains prima, **** wat iedereen denkt. ~ van 72@ 16-17% naar 82@ 12-13% in exact een jaar nu (maart)

---------- Post toegevoegd Sun 25 Mar 2012 om 22:30 ----------

Als je ''KT gecombineerd met boksen'' als excuus gebruikt... Waarom laat je dan niet 1 van de twee zakken om goed te worden in 1 ipv te falen in beide, no offence.

Vind het allebei leuk en het combineert wel, groei alleen niet zo snel als optimaal kon IMO

Weet je zeker dat je stats kloppen dan met de foto?

12-13%?
82 kilo?

Of die foto was je begin foto.

Stelletje trieste kk figuren zijn jullie, om een 17jarige zo af te kraken, snap echt niet wat er door jullie heen gaat, jullie weten niet eens waar hij vandaan komt, en dan al zitten zeiken, begin me echt af te vragen of het niveau op DBB nog lager kan zakken.

Is me kamer van groep 8 lagere school, doe er niks meer behalve op pc zitten en slapen dus geen reden om te veranderen... alleen bed veranderd :roflol:

Maar jij zit de godganse dag op DBB dus breng je behoorlijk wat uurtjes in die kamer door en dan maakt het niet uit dat alles zogenaamd uit groep 8 is. Seems legit.

Maar jij zit de godganse dag op DBB dus breng je behoorlijk wat uurtjes in die kamer door en dan maakt het niet uit dat alles zogenaamd uit groep 8 is. Seems legit.

Ja, want heb geen tapatalk op iphone... oh lawd niveau hier

Stelletje trieste kk figuren zijn jullie, om een 17jarige zo af te kraken, snap echt niet wat er door jullie heen gaat, jullie weten niet eens waar hij vandaan komt, en dan al zitten zeiken, begin me echt af te vragen of het niveau op DBB nog lager kan zakken.
u mad brah?

je mag gewoon geen uitgesproken mening hebben als je een log en/of pics hier hebt staan, als je geen beest bent dan ben je automatisch inferieur hier. de gene die het hardst roepen en bashen zijn de mensen die zelf nooit iets laten horen, wss omdat ze onzeker zijn en daarom dat maar op andere mensen uitleven. 69ingchipmunks is hier een perfect voorbeeld van.

die post van k*texcuusje was niet heel serieus als die stats kloppen is het gewoon goede vooruitgang hoor

Zegt de persoon die niet eens zijn buurman op geluidsoverlast durft aan te spreken, maar wel achter zijn computertje een grote bek heeft tegen tieners, randdebiel.

---------- Post toegevoegd Sun 25 Mar 2012 om 22:48 ----------

je mag gewoon geen uitgesproken mening hebben als je een log en/of pics hier hebt staan, als je geen beest bent dan ben je automatisch inferieur hier. de gene die het hardst roepen en bashen zijn de mensen die zelf nooit iets laten horen, wss omdat ze onzeker zijn en daarom dat maar op andere mensen uitleven. 69ingchipmunks is hier een perfect voorbeeld van.

die post van k*texcuusje was niet heel serieus als die stats kloppen is het gewoon goede vooruitgang hoor

Ja maar bashen is weer wat anders, niet dat jij dat deed, weet ook wel dat het van jou niet serieus was.

Post gewoon brute fysieken i.p.v. dat domme gekanker op elkaar.

a161671cc70349aa866bdf77dd75de0a53ce5af5.jpg

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

En in mn dromen
index.php?action=dlattach;topic=53841.jpg

Zegt de persoon die niet eens zijn buurman op geluidsoverlast durft aan te spreken, maar wel achter zijn computertje een grote bek heeft tegen tieners, randdebiel.

---------- Post toegevoegd Sun 25 Mar 2012 om 22:48 ----------

Ja maar bashen is weer wat anders, niet dat jij dat deed, weet ook wel dat het van jou niet serieus was.

ik bedoelde juist dat je niks mag posten waar iemand het niet mee eens is, omdat dan pics worden gepost uit diegene zijn log waarop dan gebashed word

BAM!

Als jij die buurman had gezien zou je het ook wel weten.

Wat loop jij nou weer te zeveren? Zodra je hier pics/logs post, VRAAG je gewoon om reacties dus moet je niet gaan lopen janken als het negatief is. Ik vind zijn progressie gewoon k*t, dat mag toch gezegd worden of niet dan? Als je er niet tegen kunt rot dan op met je logs en pics.

Ik post zelf geen logs en pics omdat ik geen behoefte heb aan de mening van DBB zoals vele. Wat heeft mijn fysiek nou weer te maken met de fysiek van een ander?

:roflol: @ onzeker zijn... We praten hier over het internet, hoezo zou ik dan onzeker zijn over de mening van een paar fitness pubers? Ik vind gewoon dat een log of pics geen toegevoegde waarde voor mij heeft, als iemand hier anders over denkt moet hij dat lekker zelf weten als hij een log aanmaakt.

Wat boeit jou dat nou toch, wat ik bench, hoe groot m'n lats zijn en of m'n traps tot aan m'n oren komen :rolleyes:

Terug
Naar boven