- Waardering
- 2.126
- Lengte
- 1m86
- Massa
- 84kg
Té lang
kom wel van heel skinny fat + altijd KT gecombineert met boksen.
lol k*t excuusje
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Té lang
kom wel van heel skinny fat + altijd KT gecombineert met boksen.
Als je ''KT gecombineerd met boksen'' als excuus gebruikt... Waarom laat je dan niet 1 van de twee zakken om goed te worden in 1 ipv te falen in beide, no offence.
Weet je zeker dat je stats kloppen dan met de foto?
12-13%?
82 kilo?
Of die foto was je begin foto.
Is me kamer van groep 8 lagere school, doe er niks meer behalve op pc zitten en slapen dus geen reden om te veranderen... alleen bed veranderd![]()
Maar jij zit de godganse dag op DBB dus breng je behoorlijk wat uurtjes in die kamer door en dan maakt het niet uit dat alles zogenaamd uit groep 8 is. Seems legit.
u mad brah?Stelletje trieste kk figuren zijn jullie, om een 17jarige zo af te kraken, snap echt niet wat er door jullie heen gaat, jullie weten niet eens waar hij vandaan komt, en dan al zitten zeiken, begin me echt af te vragen of het niveau op DBB nog lager kan zakken.
Maar jij zit de godganse dag op DBB dus breng je behoorlijk wat uurtjes in die kamer door en dan maakt het niet uit dat alles zogenaamd uit groep 8 is. Seems legit.
je mag gewoon geen uitgesproken mening hebben als je een log en/of pics hier hebt staan, als je geen beest bent dan ben je automatisch inferieur hier. de gene die het hardst roepen en bashen zijn de mensen die zelf nooit iets laten horen, wss omdat ze onzeker zijn en daarom dat maar op andere mensen uitleven. 69ingchipmunks is hier een perfect voorbeeld van.
die post van k*texcuusje was niet heel serieus als die stats kloppen is het gewoon goede vooruitgang hoor
http://www.youtube.com/watch?v=VS4X5_-OAE8Zegt de persoon die niet eens zijn buurman op geluidsoverlast durft aan te spreken, maar wel achter zijn computertje een grote bek heeft tegen tieners, randdebiel.
---------- Post toegevoegd Sun 25 Mar 2012 om 22:48 ----------
Ja maar bashen is weer wat anders, niet dat jij dat deed, weet ook wel dat het van jou niet serieus was.
Zegt de persoon die niet eens zijn buurman op geluidsoverlast durft aan te spreken, maar wel achter zijn computertje een grote bek heeft tegen tieners, randdebiel.
---------- Post toegevoegd Sun 25 Mar 2012 om 22:48 ----------
Ja maar bashen is weer wat anders, niet dat jij dat deed, weet ook wel dat het van jou niet serieus was.
Zegt de persoon die niet eens zijn buurman op geluidsoverlast durft aan te spreken, maar wel achter zijn computertje een grote bek heeft tegen tieners, randdebiel.
je mag gewoon geen uitgesproken mening hebben als je een log en/of pics hier hebt staan, als je geen beest bent dan ben je automatisch inferieur hier. de gene die het hardst roepen en bashen zijn de mensen die zelf nooit iets laten horen, wss omdat ze onzeker zijn en daarom dat maar op andere mensen uitleven. 69ingchipmunks is hier een perfect voorbeeld van.
die post van k*texcuusje was niet heel serieus als die stats kloppen is het gewoon goede vooruitgang hoor
@ onzeker zijn... We praten hier over het internet, hoezo zou ik dan onzeker zijn over de mening van een paar fitness pubers? Ik vind gewoon dat een log of pics geen toegevoegde waarde voor mij heeft, als iemand hier anders over denkt moet hij dat lekker zelf weten als hij een log aanmaakt.