- Waardering
- 70
- Lengte
- 1m73
- Massa
- 73kg
- Vetpercentage
- 19%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
kwam dit toevallig tegen, zitten wel een aantal goeie tussen.
p.s. is die Rico van Huizen niet van dat programma 'de villa' ??
http://www.youtube.com/watch?v=7WCAtjU6Kgw&feature=related
---------- Post toegevoegd Tue 27 Mar 2012 om 20:19 ----------
en wat een phagsss ertussen lol
hvl procent wil je staan dan?Hoe the **** word ik naturel zo droog zonder veel massa te verliezen? En staat er ergen op internet een filmpje met uitleg hoe je je buik moet aan spannen, want weet zeker dat ik een sikspack heb, maar hoe ik ehm staande goed kan aanspannen..
8 ongeveer..
Hoe the **** word ik naturel zo droog zonder veel massa te verliezen? En staat er ergen op internet een filmpje met uitleg hoe je je buik moet aan spannen, want weet zeker dat ik een sikspack heb, maar hoe ik ehm staande goed kan aanspannen..

poor youDit, krijg hem overal er uit geduwd maar bij de abs pose lukt het niet goed![]()

Michal Kowalski is mijn fav. als we toch bezig zijn - lijkt op de heavy weight winner van de FlexCup 2011, killy enig idee? of iemand anders.

lees m'n post, die Michal lijkt op de winnaar van de heavy weight klasse van de FlexCup, was 2e overal geworden als dat hem was. Zelfde frame en ík weet hij was een Polski
Ondergoed erbij shoppen en een been wegshoppen? Whyyyyyyyyyyyy![]()
zonde