XXL Nutrition

Sticky Jouw ideale lichaam

jezus man trained hij alleen zijn biceps en borst? De rest loopt allemaal achter
Vind het eerlijk gezegd nog wel meevallen. Het is natuurlijk logisch dat hij geen monsterlegs heeft, maar denk dat ik meer uit verhouding ben dan hij :o Maar misschien zegt dat meer over mij dan over Alistair :rolleyes:

Laatst bewerkt:
Alistar is een vechter geen bb, Nuff said.

Niet echt mijn ideale lichaam, maar blijft een brute pic

2pte1z7.jpg

ja maar heb je als kickboxer dan zulke biceps nodig? Hij trained duidelijk wel met gewichten. En het lijkt me zeer sterk dat die er echt onder gaat lijden als hij zijn triceps en schouders wat meer bijtrekt. Zonde man

Alistair train als een strongmen.

http://www.youtube.com/watch?v=QITe-8bzrH4&feature=fvst

Volgens hem zelf is dat het geheim van zijn succes. Er was een periode dat hij niet meer kon krachttrainen omdat hij anders te zwaar zou worden. In deze periode heeft hij veel gevechten verloren.
Het is inderdaad allemaal flink uit verhouding, maar dat komt zeker niet omdat hij de hele dag alleen maar bankdrukt en curls loopt te doen.

Alistair train als een strongmen.

http://www.youtube.com/watch?v=QITe-8bzrH4&feature=fvst

Volgens hem zelf is dat het geheim van zijn succes. Er was een periode dat hij niet meer kon krachttrainen omdat hij anders te zwaar zou worden. In deze periode heeft hij veel gevechten verloren.
Het is inderdaad allemaal flink uit verhouding, maar dat komt zeker niet omdat hij de hele dag alleen maar bankdrukt en curls loopt te doen.

Hij weegt nu 120 kilo ofzo op 7-8%?

Nee staat wel wat hoger hoor zeker geen 7%

Ik vind zijn fysiek niet slecht.

---------- Post toegevoegd Wed 28 Mar 2012 om 18:14 ----------

@OT

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

@ dat transformation video. zo kan ik het ook, ik laat gewoon foto;s zien van hoe ik er uit zag toen ik 14 was en over hoe ik er 3 jaar uit zie als het lukt ofc maak ik een filmpje, zelfde resulaat. (mits ik niet breder ben hihi). verder vind ik het maar bullshit dat die typt bodybuilding is art blabla niet dat ik breed ben maar hij is het ook zeker niet

@ dat transformation video. zo kan ik het ook, ik laat gewoon foto;s zien van hoe ik er uit zag toen ik 14 was en over hoe ik er 3 jaar uit zie als het lukt ofc maak ik een filmpje, zelfde resulaat. (mits ik niet breder ben hihi). verder vind ik het maar bullshit dat die typt bodybuilding is art blabla niet dat ik breed ben maar hij is het ook zeker niet

veel succes:)

Terug
Naar boven