Demian
Huge Freak
- Waardering
- 649
- Lengte
- 1m88
- Massa
- 91kg
- Vetpercentage
- 15%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Hoe komt het dat quads altijd zo groot worden ineens dan?

?HGH, je nieren zitten in je benen,die nieren zetten uit en dan groeien de quads heel snel

++ ow yeah17 jaar.. thanks for proving my point. Traps maken een fysiek man, helemaal als je een shirt aan hebt.
Die rug van Alistair is echt niet normaal, had dat er zeker niet achter gezocht. Voornamelijk die traps en rhomboids. Tom Hardy heeft ze ook in de film warrior
[Afbeelding niet meer beschikbaar]
![]()
Flinke traps ogen je echt een stuk groter
Mijn traps komen bijna tot aan m'n oren alleen zijn mijn rhomboids lang niet zo dik![]()

Die rug van Alistair is echt niet normaal, had dat er zeker niet achter gezocht. Voornamelijk die traps en rhomboids. Tom Hardy heeft ze ook in de film warrior

Weet je wat het is, het zijn altijd dezelfde 2 a 3 mensen die er op ingaan
Maar ik vind dit juist geweldig om vooral die 3 te irriteren.
Een normaal persoon trekt zich er niks van aan maar er zitten hier een paar mensen op DBB die helemaal gek wordenen dat vind ik mooi
![]()
die spier die jij rhomboids noemt is eigenlijk nog altijd de musculus trapezius, maar pars tranversa. rhomboids zijn diepe spieren en oppervlakkig niet zichtbaar, je traps liggen er volledig over
![]()
niet om te muggenziften ofzo, enkel om te informeren![]()

Weet je wat het is, het zijn altijd dezelfde 2 a 3 mensen die er op ingaan
Maar ik vind dit juist geweldig om vooral die 3 te irriteren.
Een normaal persoon trekt zich er niks van aan maar er zitten hier een paar mensen op DBB die helemaal gek wordenen dat vind ik mooi
![]()
Hier is ook echt weer duidelijk te zien dat de hedendaagse Mr. Olympia gewoon echt verdoet is naar mijn mening. Jaren '70-'80 qua bodybuilding mogen van mij echt weer terug komen. Weg met die HGH guts, weg met massamonsters freaks, weg met quads die uit de verhouding zijn.
![]()
Arnold is nog altijd de koning van BB zo te zien![]()
Die linker gast vind ik er echt niet uit zien, zijn fysiek zou ik niet graag willen hebben wel die van arnold. Is gewoon te groot.En die vieze olie niet te vergeten, vroeger wisten ze er tenminste zuinig meeDie linker gast vind ik er echt niet uit zien, zijn fysiek zou ik niet graag willen hebben wel die van arnold. Is gewoon te groot.
synthol dude, syntholtan hadden ze toen ook al hoor, komt meer door de belichting en ronnie die zwart is
En die vieze olie niet te vergeten, vroeger wisten ze er tenminste zuinig meeDie linker gast vind ik er echt niet uit zien, zijn fysiek zou ik niet graag willen hebben wel die van arnold. Is gewoon te groot.

is ronnie zwart?!

Hier is ook echt weer duidelijk te zien dat de hedendaagse Mr. Olympia gewoon echt verdoet is naar mijn mening. Jaren '70-'80 qua bodybuilding mogen van mij echt weer terug komen. Weg met die HGH guts, weg met massamonsters freaks, weg met quads die uit de verhouding zijn.
![]()
Arnold is nog altijd de koning van BB zo te zien![]()
tan hadden ze toen ook al hoor, komt meer door de belichting en ronnie die zwart is
Ga fietsen man homo.
Er zijn nog zat wedstrijden in andere gewichtsklasse waarbij ze fysieken hebben van de jaren 70 maar dan beter (Arnold is one of a kind), de Mr. Olympia is voor oversized freaks en dat moet zo blijven.
Kvind het irritant dat mensen zoals jij youtube helemaal volspammen met vroeger was het allemaal beter. Doe je ogen open, de jaren 70 fysieken zijn NIET verdwenen (verbetert zelfs), slechts wat verder naar de achtergrond geschoven.
Ga fietsen man homo.
Er zijn nog zat wedstrijden in andere gewichtsklasse waarbij ze fysieken hebben van de jaren 70 maar dan beter (Arnold is one of a kind), de Mr. Olympia is voor oversized freaks en dat moet zo blijven.
Kvind het irritant dat mensen zoals jij youtube helemaal volspammen met vroeger was het allemaal beter. Doe je ogen open, de jaren 70 fysieken zijn NIET verdwenen (verbetert zelfs), slechts wat verder naar de achtergrond geschoven.