AndroidHealthClinic

Sticky Jouw ideale lichaam

Hoe komt het dat quads altijd zo groot worden ineens dan?

HGH, je nieren zitten in je benen,die nieren zetten uit en dan groeien de quads heel snel :rolleyes:

:trollface:

Ohh wist ik niet bedankt!

Iedereen weet dat je nieren bij je benen zitten, alleen dacht dat al je organen groter werden, niet alleen je nieren :o

Die rug van Alistair is echt niet normaal, had dat er zeker niet achter gezocht. Voornamelijk die traps en rhomboids. Tom Hardy heeft ze ook in de film warrior

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

tom-hardy-warrior-muscles.jpg

Flinke traps ogen je echt een stuk groter :D

Mijn traps komen bijna tot aan m'n oren alleen zijn mijn rhomboids lang niet zo dik :(

die spier die jij rhomboids noemt is eigenlijk nog altijd de musculus trapezius, maar pars tranversa. rhomboids zijn diepe spieren en oppervlakkig niet zichtbaar, je traps liggen er volledig over

e88kfq.png

niet om te muggenziften ofzo, enkel om te informeren :D

Weet je wat het is, het zijn altijd dezelfde 2 a 3 mensen die er op ingaan :)
Maar ik vind dit juist geweldig om vooral die 3 te irriteren.

Een normaal persoon trekt zich er niks van aan maar er zitten hier een paar mensen op DBB die helemaal gek worden:) en dat vind ik mooi :)

Inderdaad. Maar je bent wel een vervelend mannetje, dat mag gezegd worden.

die spier die jij rhomboids noemt is eigenlijk nog altijd de musculus trapezius, maar pars tranversa. rhomboids zijn diepe spieren en oppervlakkig niet zichtbaar, je traps liggen er volledig over

e88kfq.png

niet om te muggenziften ofzo, enkel om te informeren :D

Ah, ik dacht altijd op deze manier:

Dat de romboids zichtbaar werden zodra je schouderbladen tegen elkaar aan drukt, alleen dat ze bij Tom Hardy en Alistar Overeem wat verder ontwikkeld waren dat je ze daarom ook in ontspannen toestand kon zien :D

Maar goed, rhomboids zijn uiteraard toch niet te isoleren en kun je haast alleen pakken samen met je trapezius training, dus uiteindelijk maakt het ook niet zoveel uit. Als ik zoek op rhomboids specifieke oefeningen kom je vooral uit bij DB lateral raises, behind the neck pulldown en reversed cable fly's, die ook exact het gedeelte aanpakken van de traps die jij ook aangeeft.

Weet je wat het is, het zijn altijd dezelfde 2 a 3 mensen die er op ingaan :)
Maar ik vind dit juist geweldig om vooral die 3 te irriteren.

Een normaal persoon trekt zich er niks van aan maar er zitten hier een paar mensen op DBB die helemaal gek worden:) en dat vind ik mooi :)

Stoer man, zo op het internet enzo..

Hier is ook echt weer duidelijk te zien dat de hedendaagse Mr. Olympia gewoon echt verdoet is naar mijn mening. Jaren '70-'80 qua bodybuilding mogen van mij echt weer terug komen. Weg met die HGH guts, weg met massamonsters freaks, weg met quads die uit de verhouding zijn.

83035.jpg

Arnold is nog altijd de koning van BB zo te zien :D

En die vieze olie niet te vergeten, vroeger wisten ze er tenminste zuinig mee ;) Die linker gast vind ik er echt niet uit zien, zijn fysiek zou ik niet graag willen hebben wel die van arnold. Is gewoon te groot.

En die vieze olie niet te vergeten, vroeger wisten ze er tenminste zuinig mee ;) Die linker gast vind ik er echt niet uit zien, zijn fysiek zou ik niet graag willen hebben wel die van arnold. Is gewoon te groot.

tan hadden ze toen ook al hoor, komt meer door de belichting en ronnie die zwart is

Hier is ook echt weer duidelijk te zien dat de hedendaagse Mr. Olympia gewoon echt verdoet is naar mijn mening. Jaren '70-'80 qua bodybuilding mogen van mij echt weer terug komen. Weg met die HGH guts, weg met massamonsters freaks, weg met quads die uit de verhouding zijn.

83035.jpg

Arnold is nog altijd de koning van BB zo te zien :D

Ga fietsen man homo.

Er zijn nog zat wedstrijden in andere gewichtsklasse waarbij ze fysieken hebben van de jaren 70 maar dan beter (Arnold is one of a kind), de Mr. Olympia is voor oversized freaks en dat moet zo blijven.

Kvind het irritant dat mensen zoals jij youtube helemaal volspammen met vroeger was het allemaal beter. Doe je ogen open, de jaren 70 fysieken zijn NIET verdwenen (verbetert zelfs), slechts wat verder naar de achtergrond geschoven.

Ga fietsen man homo.

Er zijn nog zat wedstrijden in andere gewichtsklasse waarbij ze fysieken hebben van de jaren 70 maar dan beter (Arnold is one of a kind), de Mr. Olympia is voor oversized freaks en dat moet zo blijven.

Kvind het irritant dat mensen zoals jij youtube helemaal volspammen met vroeger was het allemaal beter. Doe je ogen open, de jaren 70 fysieken zijn NIET verdwenen (verbetert zelfs), slechts wat verder naar de achtergrond geschoven.

Ik vind het een beetje dubbel... Aan de ene kant ben ik het met jou eens. Ik vind het awesome om die massamonsters zoals ronnie te zien. Maar aan de andere kant. De mr. Olympia, de hoogste prijs in bodybuilding, zou moeten gaan naar degene met het meest prachtige en aesthetic fysiek. Ook persoonlijke smaak natuurlijk.

Ga fietsen man homo.

Ik heb het puur over Mr. Olympia en de manier waarop deze aanzienlijk verandert is wat ik persoonlijk jammer vind aangezien het zowat de grootste BB wedstrijd ter wereld is.

En wat bazel je nou over YouTube en shit, wtf boeit mij dat nou.

Terug
Naar boven