XXL Nutrition

Sticky Jouw ideale lichaam

Ik vind dit lichaam erg mooi alleen als enige een mannenhoofd erop... zou ik toch wel enkele jaartjes voor willen trainen :mad:

Was ze maar iemand anders dan mijn moeder

Would hit

for sure

Ik hoop dat dit inderdaad snel gaat gebeuren.
Hahha geweldig die posts van jou er zit gewoon haat in:roflol:

Maak je niet zo druk a.u.b er zijn wel ergere dingen dan geirriteerd worden via internet:roflol:

Nog een voorbeeld van rage:

Eikelig stuk nageboorte. Van een 'seated press' had ik nog nooit gehoord. Ga mij alsjeblieft niets over training en/of voeding vertellen. Verder hoop ik dat je liever vandaag dan morgen een ban krijgt.

:roflol:

Laatst bewerkt:
ja maar heb je als kickboxer dan zulke biceps nodig? Hij trained duidelijk wel met gewichten. En het lijkt me zeer sterk dat die er echt onder gaat lijden als hij zijn triceps en schouders wat meer bijtrekt. Zonde man

U mad ?

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

jezus wat een rug
zou die crossfit doen?

Hahha geweldig die posts van jou er zit gewoon haat in:roflol:

Maak je niet zo druk a.u.b er zijn wel ergere dingen dan geirriteerd worden via internet:roflol:

Nog een voorbeeld van rage:

:roflol:
In het echt had ik inderdaad je hoofd van je romp gescheiden:) Damn wat moeten jouw ouders spijt hebben gehad dat ze jou op de wereld hebben gezet zeg... Feeling sorry for his probanly disabled parents.

ook een leuke ter vergelijking;

alistair_overeem_timeline.jpg

Hey debiel dit is post JOUW ideale lichaam.
Je bent niet de enige op de wereld vervelend ventje;)

Ps, ik geen normale reactie's?, jij bent degene die 3173 posts heeft waarvan 3000 in het centraal drugs topic:o

Oh, ja. Sounds legit. Dat was vroeger wel anders, maar kinderen zoals jij vernken dit forum hard. Vandaar dat ik me bevind in één van de weinige topics waar geen trolls aanwezig zijn. Neemt niet weg dat ik met zekerheid durf te zeggen dat ik veel meer kennis over trainen en voeding dan jou heb, dus snap je punt niet helemaal.

Die rug van Alistair is echt niet normaal, had dat er zeker niet achter gezocht. Voornamelijk die traps en rhomboids. Tom Hardy heeft ze ook in de film warrior

tom-hardy-warrior-muscles.jpg

Flinke traps ogen je echt een stuk groter :D

Mijn traps komen bijna tot aan m'n oren alleen zijn mijn rhomboids lang niet zo dik :(

Traps zijn overrated, en het lijkt nu net of die gast dik is (hoog vp).

In het echt had ik inderdaad je hoofd van je romp gescheiden:) Damn wat moeten jouw ouders spijt hebben gehad dat ze jou op de wereld hebben gezet zeg... Feeling sorry for his probanly disabled parents.
Lol wat een geweldig leven moet jij toch leiden...:o

traps mofo's, train ze als je ze niet hebt :P

Hier is ook echt weer duidelijk te zien dat de hedendaagse Mr. Olympia gewoon echt verdoet is naar mijn mening. Jaren '70-'80 qua bodybuilding mogen van mij echt weer terug komen. Weg met die HGH guts, weg met massamonsters freaks, weg met quads die uit de verhouding zijn.

83035.jpg

Arnold is nog altijd de koning van BB zo te zien :D

Terug
Naar boven