Panzer VIII
Huge Freak
- Waardering
- 733
- Lengte
- 1m88
- Massa
- 86kg
- Vetpercentage
- 13%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Die t**ten wil je ook zekerIk vind dit lichaam erg mooi alleen als enige een mannenhoofd erop... zou ik toch wel enkele jaartjes voor willen trainen![]()

Ik hoop dat dit inderdaad snel gaat gebeuren.
is dat je moeder?Ik vind dit lichaam erg mooi alleen als enige een mannenhoofd erop... zou ik toch wel enkele jaartjes voor willen trainen![]()
Hahha geweldig die posts van jou er zit gewoon haat in

Eikelig stuk nageboorte. Van een 'seated press' had ik nog nooit gehoord. Ga mij alsjeblieft niets over training en/of voeding vertellen. Verder hoop ik dat je liever vandaag dan morgen een ban krijgt.

ja maar heb je als kickboxer dan zulke biceps nodig? Hij trained duidelijk wel met gewichten. En het lijkt me zeer sterk dat die er echt onder gaat lijden als hij zijn triceps en schouders wat meer bijtrekt. Zonde man
In het echt had ik inderdaad je hoofd van je romp gescheidenHahha geweldig die posts van jou er zit gewoon haat in
Maak je niet zo druk a.u.b er zijn wel ergere dingen dan geirriteerd worden via internet
Nog een voorbeeld van rage:
![]()
Damn wat moeten jouw ouders spijt hebben gehad dat ze jou op de wereld hebben gezet zeg... Feeling sorry for his probanly disabled parents.Hey debiel dit is post JOUW ideale lichaam.
Je bent niet de enige op de wereld vervelend ventje
Ps, ik geen normale reactie's?, jij bent degene die 3173 posts heeft waarvan 3000 in het centraal drugs topic![]()
In het echt had ik inderdaad je hoofd van je romp gescheidenDamn wat moeten jouw ouders spijt hebben gehad dat ze jou op de wereld hebben gezet zeg... Feeling sorry for his probanly disabled parents.

Traps zijn overrated, en het lijkt nu net of die gast dik is (hoog vp).
eerder underratedLol wat een geweldig leven moet jij toch leiden...In het echt had ik inderdaad je hoofd van je romp gescheidenDamn wat moeten jouw ouders spijt hebben gehad dat ze jou op de wereld hebben gezet zeg... Feeling sorry for his probanly disabled parents.

Traps zijn overrated, en het lijkt nu net of die gast dik is (hoog vp).
kan iemand deze falende troll ookl bannen?Traps zijn overrated, en het lijkt nu net of die gast dik is (hoog vp).