AndroidHealthClinic

Sticky Jouw ideale lichaam

ben ik wel eens benieuwd, alcohol is toch stuk schadelijker dan veel mensen denke. teminste als ik de tv moet geloven. niet dat kuren nu gezond is maar in verhouding wekelijks drinken of 1 lichte kuur?

Ik heb het echt over kuren op 17 jaar, dat is echt maar dan ook ECHT slecht.( Ben er ook van overtuigd dat die 15/20 jaar eerder het leven verlaat )

---------- Post toegevoegd Tue 3 Apr 2012 om 20:29 ----------

je moet wel weten dat die 17 is, ik lees overal dat je hormoonshouding dan nog schommelt en het heel schadelijk kan zijn als je exogeen test erbij doet maar ieder persoon is anders. Arnold nam d-bols op zn 16de maja als je zo veel risico's wilt riskeren om sneller een goed lichaam te krijgen moet je het zelf weten

Klopt, in de tijd van arnold slikte een heleboel mensen dbol, ook heel erg veel van die mensen zijn niet meer onder ons.

Ik heb het echt over kuren op 17 jaar, dat is echt maar dan ook ECHT slecht.( Ben er ook van overtuigd dat die 15/20 jaar eerder het leven verlaat )

---------- Post toegevoegd Tue 3 Apr 2012 om 20:29 ----------

Klopt, in de tijd van arnold slikte een heleboel mensen dbol, ook heel erg veel van die mensen zijn niet meer onder ons.

Wat is volgens jou dan de oorzaak van de dood van die mensen? Zou het werkelijk 20 jaar van je leven schelen? Waarom is het zo gevaarlijk? Gewoon benieuwd hoor, moge duidelijk zijn dat ik kuren op die leeftijd echt belachelijk vind.

Martyyn, kom is met onderzoeken en feiten. Je loop namelijk totaal uit je nek te lullen, mits diegene verantwoord kuurt.

Lol? Er gaan meer jongeren dood aan alcohol dan aan roids... Stel je niet zo aan mensen...:roflol: Alcohol blijft een harddrug.

Martyyn, kom is met onderzoeken en feiten. Je loop namelijk totaal uit je nek te lullen, mits diegene verantwoord kuurt.

Ga zo even opzoek naar het stukje over dianabol, kijk even in de AAS sectie bij de sticky's over kuren op jonge leeftijd ( en aan hem te zien heeft hij niet 1 kuurtje gedaan )

Ga zo even opzoek naar het stukje over dianabol, kijk even in de AAS sectie bij de sticky's over kuren op jonge leeftijd ( en aan hem te zien heeft hij niet 1 kuurtje gedaan )

Dianabol toe maar zeg! Gast, als je niet weet waar je het over hebt moet je gewoon weten wanneer je niet zomaar dingen moet rond gaan bazuinen.

17 is wel erg jong ja.

Mooi recent onderzoek ook.

Out.

dit topic begint een beetje op een chatbox te lijken

Mooi recent onderzoek ook.

Out.

Blijkt maar weer dat je het niet gelezen hebt en gewoon loopt te schreeuwen, is geen onderzoek is gewoon een stuk over de geschiedenis van dianabol.

Ik hoop dat wij wel de mening delen dat kuren op je 17de slecht is?

Blijkt maar weer dat je het niet gelezen hebt en gewoon loopt te schreeuwen, is geen onderzoek is gewoon een stuk over de geschiedenis van dianabol.

Ik hoop dat wij wel de mening delen dat kuren op je 17de slecht is?
Heb het inderdaad niet gelezen. Ik weet genoeg over kuren e.d. Kuren op je 17e is uiteraard niet gezond. Ook is roken/alcohol/drugs dat niet. Iedereen die dat doet zal dus ook 20 jaar eerder sterven?

vecht dit even lekker via pm uit

door al deze onzin wordt er nog maar 1 foto per 3 paginas gepost ofso

vecht dit even lekker via pm uit

door al deze onzin wordt er nog maar 1 foto per 3 paginas gepost ofso

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

**** yeah, nu weer ontopic ?

Roelly%2BWinklaar%2B72.jpg

Lol? Er gaan meer jongeren dood aan alcohol dan aan roids... Stel je niet zo aan mensen...:roflol: Alcohol blijft een harddrug.

Vraag me af waar je dit vandaan haalt. Wel makkelijk te zeggen natuurlijk, omdat alcohol meer gebruikt/misbruikt wordt dan roids. Maar als je het in verhouding zet, denk ik toch dat alcohol gebruik wat ''minder slecht'' uit de test komt.

En dat alcohol een harddrug is... grapjas.

Vraag me af waar je dit vandaan haalt. Wel makkelijk te zeggen natuurlijk, omdat alcohol meer gebruikt/misbruikt wordt dan roids. Maar als je het in verhouding zet, denk ik toch dat alcohol gebruik wat ''minder slecht'' uit de test komt.

ff inlezen jongen!

Overview:
[Link niet meer beschikbaar]

Volledige rapport (2009):
https://forum.bodybuilding.nl/attachments/340001001-pdf.661814/

Bijlagen

futuramafry.jpg

Not sure if srs

Als je alleen de verkeersongelukken pakt dan durf ik al te zeggen dat het dodental minstens 10x zo hoog ligt, en aantal gewonden 100x hoger.

Laat staan geweldpleging en rare shit zoals drugs/medicijnen icm alcohol.

alchohol met AAS vergelijken is niet echt handig.

Terug
Naar boven